English

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان:

عمده تخلفات گرانفروشی،کم فروشی وعدم درج قیمت است

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: مشارکت مردمی تضمین کننده آرامش بازار است.

عمده تخلفات گرانفروشی،کم فروشی وعدم درج قیمت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، فرزاد سردارزاده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از 4 شهریور تا 10 شهریور سال جاری در مجموع 2 هزار و 107 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی در سطح بازار صورت گرفته است.

وی با بیان کشف 63 مورد تخلف در این بازرسی‌ها، خاطرنشان کرد: در این رابطه 57 فقره پرونده برای واحدهای متخلف صنفی و غیرصنفی تشکیل شده است.

رییس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان عنوان کرد: عمده این تخلفات گرانفروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت است که در این پرونده‌ها در مجموع 203 میلیون و 590 هزار ریال جریمه برای متخلفان درنظر گرفته شده است.

وی گفت: در مدت یاد شده از طریق ستاد خبری ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌های استان 83 مورد گزارش مردمی دریافت و در رسیدگی به آنها 25 مورد تخلف احراز شد که در این زمینه پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

سردارزاده در پایان یادآور شد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف واحدهای صنفی اعم از کم فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت و... واحدهای مختلف صنفی مراتب را با شماره تلفن 124 و یا بامراجعه به ادارات تابعه در شهرستان‌ها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه و موارد تخلف را گزارش نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه