English

ایده های مطرح شده در هفتمین دوره مدیریت و رهبری ورزش های همگانی عملیاتی می شود

نایب رئیس فدراسیون ورزش های همگانی با ابراز رضایت از عملکرد گیلان در برگزاری دوره مدیریت و رهبری ورزش های همگانی گفت: ایده های مطرح شده در هفتمین دوره آموزشی سی ال سی عملیاتی می شود.

ایده های مطرح شده در هفتمین دوره مدیریت و رهبری ورزش های همگانی عملیاتی می شود

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، میترا روحی در اختتامیه هفتمین دوره مدیریت و رهبری ورزش های همگانی که به مدت پنج روز در رشت برگزار شد، با اشاره به حضور 100 شرکت کننده در دوره فوق اظهار کرد: ایده های بسیار جالبی از سوی شرکت کنندگان در این دوره مطرح شد که برای مدرسان بین المللی این دوره نیز بسیار شگفت انگیز بود.

وی با بیان اینکه همکاری گروهی در دوره فوق بسیار مثبت بود افزود: به وجود آمدن صمیمیت بین شرکت کنندگان که جوهره کارهای گروهی از جمله ورزش های همگانی است باعث شد که ایده ها و همکاری خوبی بین شرکت کنندگان رقم خورده و دوره با موفقیت به اتمام برسد.

نایب رئیس فدراسیون ورزش های همگانی تصریح کرد: میهمان نوازی گیلانیان و همکاری بین شرکت گنندگان باعث شد که چهره خوبی از ایران و ایرانی به مدرسان بین المللی ورزش های همگانی(TAFISA) نشان داده شود.

روحی به چشم اندازها و برنامه ریزی های فدراسیون ورزش های همگانی اشاره و بیان کرد: با توجه به استعدادهایی که در گیلان شاهد بودیم به طور حتم تا 40 درصد برنامه های فوق در گیلان قابلیت عملیاتی شدن دارند.

وی همجنین تشکیل گردهمایی دیگری با موضوع «توسعه ورزش خانواده » در شش ماهه دوم امسال در گیلان را پیشنهاد داد و افزود: ایده هایی که از سوی شرکت کنندگان دوره مدیریت و رهبری ورزش های همگانی در گیلان مطرح شد، جمع بندی شده و به عنوان برنامه هایی در سطح پایلوت در گیلان اجرایی می شود.

به گفته روحی، پس از اجرا در گیلان، تجربه و نتیجه فعالیت های فوق به سایر استان ها انتقال داده می شود.

نایب رئیس فدراسیون ورزش های همگانی تاکید کرد: برگزاری دوره فوق توانست بر ارتقای دانش مربیان ورزش های همگانی بیفزاید و در عین حال مدیران فدراسیون ورزش های همگانی و انجمن بین المللی ورزش های همگانی(TAFISA) را در جریان ایده ها و خلاقیت مربیان ایرانی قرار دهد.

وی همچنین از میزبانی هیات ورزش های همگانی گیلان از این دوره بین المللی تقدیر کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه