English

دیدار رئیس کل دادگستری با سردار اسحاقی فرمانده جدید نیروی انتظامی گیلان

احمد سیاوش پور رئیس کل دادگستری با همراهی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و جمعی از معاونین قضایی با سردار اسحاقی فرماندهی جدید نیروی انتظامی گیلان دیدار کرد.

دیدار رئیس کل دادگستری با سردار اسحاقی فرمانده جدید نیروی انتظامی گیلان

به گزاش خبرگزاری موج از رشت، احمد سیاوش پور در این دیدار ضمن ورود سردار اسحاقی را به استان گیلان خوش آمد گفت و برای ایشان در منصب فرماندهی نیروی انتظامی استان آرزوی موفقیت کرد.

رئیس کل دادگستری استان با اشاره به زحمات دوساله سردار میرحیدری فرمانده پیشین نیروی انتظامی استان، عمکرد ایشان را شایسته قدردانی دانست.

سیاوش پور تعامل موجود بین دستگاه ها را در استان، مثبت ارزیابی نمود و عنوان کرد: دستگاه قضایی از هیچ کمکی در مسیر توسعه، اشتغال و تولید استان و همکاری با دولت در این زمینه دریغ نخواهد کرد.

وی با تاکید بر ظرفیت بالای فرهنگی، طبیعی و اقتصادی استان گیلان، استفاده از نعمتهای سرشار الهی استان را در گرو همت و تلاش مضاعف مردم و مسئولان دانست.

رئیس شورای قضایی استان با اشاره به اینکه زیرساخت استان در اکثر بخشها ضعیف می باشد، بیان داشت: در بخشهای آب و برق و جاده و راه نیاز است تا تلاش بیشتری توسط دستگاه های مسئول صورت پذیرد.

رئیس کل دادگستری استان در پایان، فعالیتهای دستگاه قضایی را با وظایف نیروی انتظامی عجین دانست و گفت: ارتباط مستمر و دائمی موجود تاثیر مستقیمی در نتیجه امر قضا دارد. وی با بیان اینکه نیروی انتظامی ضابط و بازوی اجرایی دستگاه قضایی است خواستار تسریع در روند اجرای احکام قضایی، توسط نیروی انتظامی استان شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی