English

فرمانده نیروی انتظامی اصفهان:

افزایش رشد اقتصادی منوط به امنیت پایدار جامعه است

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان گفت: افزایش رشد اقتصادی منوط به امنیت پایدار جامعه است و نیروی انتظامی مسوولیت تامین امنیت کشور را برعهده دارد.

 افزایش رشد اقتصادی منوط به امنیت پایدار جامعه است

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سردار مهدی معصوم بیگی اضافه کرد: اگر در کشوری امنیت پایدار وجود داشته باشد آن مملکت رونق اقتصادی پیدا می کند بنابر این پیش نیاز تحقق اقتصاد مقاومتی، وجود امنیت پایدار است.

وی که در دیدار مدیرکل شعب بانک ملی استان اصفهان سخن می گفت، افزود: بانک ها در جهت دهی سرمایه کشور و رونق اقتصادی نقشی موثر دارند و اگر در مملکتی اقتصاد رونق داشته باشد شور و نشاط مردمی نیز وجود دارد.

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان از امنیت، اقتصاد، فرهنگ و سلامت به عنوان چهار ضلع تشکیل دهنده جامعه سالم و پویا نامبرد و تصریح کرد: چنانچه به هریک از این ضلع ها آسیب برسد، جامعه ناسالم خواهد شد بنابراین با همپوشانی و تقویت این اضلاع می توان زمینه ایجاد جامعه ای سالم و پویا را فراهم کرد.

سردار معصوم بیگی از اصفهان به عنوان یک استان اتقلابی و بی نظیر نامبرد و گفت : نیروی انتظامی استان اصفهان با یاری خدای متعال و مشارکت مردم، امنیت پایدار را برای رشد اقتصادی و پیشرفت در همه امور این استان ، بیش از پیش فراهم خواهد کرد.

در این دیدار نصری مدیر کل شعب بانک ملی استان اصفهان از تعامل مجموعه کارکنان پلیس استان اصفهان با بانک های این استان و تلاش برای تامین و حفظ امنیت تشکر کرد و گفت: هیچ فعالیت اقتصادی بدون وجود امنیت میسر نمی شود و امروز خوشحالیم که یک پلیس مقتدر و انقلابی داریم که با تامین امنیت آرامش روانی را در کشور حاکم کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه