English

مدیرعامل آتش نشانی سنندج خبر داد:

مرگ کارگر ۵۵ ساله سنندجی بر اثر سقوط در چاه

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت: بر اثر بی احتیاطی در خصوص پوشش دهنه چاه آب 25 متری، یک مرد 55 ساله بر اثر سقوط در این چاه جان خود را از دست داد.

مرگ کارگر 55 ساله سنندجی بر اثر سقوط در چاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، رامین اسدنژاد مدیرعامل سازمان آتش نشانی سنندج، اظهار کرد: عدم پوشش دهنه چاه آب بارها باعث وقوع حوادث ناگوار و تلفات جانی فراوانی را در برداشته است.

وی افزود: یک کارگر 55 ساله به دلیل عدم پوشش دهنه چاه آب به درون چاه به عمق 25 متر سقوط می‌کند که بلافاصله پس از تماس با سامانه 125 این سازمان نیروهای امدادی ایستگاه 4 و همچنین تیم غواصی این سازمان به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی سنندج عنوان کرد: این کارگر در یک دامداری واقع در مسیر جاده سنندج به کرمانشاه نرسیده به پلیس راه مشغول به فعالیت بود که دچار این حادثه شد.

وی از فوت این کارگر سنندجی خبر داد و گفت: با توجه به اینکه این چاه بیش پنج متر آب داشت بیرون کشیدن جسد این فرد بسیار سخت و زمانبر بود.

اسدنژاد افزود: با تلاش تیم امدادی و همچنین تیم غواصی بالاخره جسد این فرد از درون چاه بیرون کشیده شد.

وی به شهروندانی که در منازل مسکونی و یا واحدهای تولیدی داری چاه آب هستند، توصیه کرد: برای جلوگیری از بروز اینچنین حوادثی دهنه چاه را با پوشش مناسب مسدود کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه