English

هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال ایران

صبای قم دومین امتیاز فصل را کسب نمود

تیم فوتبال صبای قم در چهارمین هفته رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان برابر میهمان خود ملوان بندر انزلی به تساوی رسید.

صبای قم دومین امتیاز فصل را کسب نمود
به گزارش خبرگزاری موج از قم، لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور ازهفته چهارم یک دیدار مابین تیم‌های فوتبال صبای قم و ملوان بندر انزلی در ورزشگاه یادگار امام(ره) قم  به قضاوت مجید پورعلی با کمک محمدرضا مدیروستا‏، عبدالعلی شکرگزار  برگزارشد ، تیم صبای قم دومین مسابقه خانگی خود از فصل 97 – 1396 لیگ دسته اول ایران را برابر دیدگان اندک قمی‌های علاقمند به فوتبال برگزار کرد و در پایان حریف قدرتمند خود را با تساوی یک بر یک متوقف کرد.

این در حالی است که صبای قم از نخستین مسابقه خانگی خود در رقابت‌های این فصل لیگ آزادگان تساوی بدون گل در برابر تیم آلومینیوم سازی اراک ودربرابرنفت مسجد سلیمان باخت یک صفر را  و در بازی خارج از خانه نیز باخت چهار بر صفر برابر خونه به خونه در کارنامه داشت ،وباهدایت مربیگیری هومن افاضلی قصدداشت 3امتیاز بازی را کسب نماید،ولی درپایان یک امتیاز شیرین بدست آورد.

گل تیم فوتبال صبای قم در این دیدار را علی امیری در چهارمین دقیقه وقت های تلف شده نیمه اول از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند .

در نیمه دوم نیمه  تیم ملوان بندر انزلی برای جبران گل خورده باز هم نسبت به صبا برتری مالکیت توپ داشت در نهایت روی یک ارسال از نقطه کرنر توسط پژمان نوری با ضربه سر مهاجم بلند قامت خود شهریار مغان‌لو در دقیقه 53 با ضربه سر وارد دروازه صبا کرد به گل تساوی دست یافت و بازی با تساوی یک بر یک تمام شد

بازیکنان صبای قم که در هفته گذشته فقط 2 جلسه تمرین کرده بودند، در این دیدار خانگی توانستند با دوندگی بسیار دومین امتیاز صبا پس از 4 بازی را به دست بیاورند تا این تیم با 2 امتیاز در رده شانزدهم جدول و بالاتر از ایران جوان بوشهر و راه آهن قرار بگیرد.

در ترکیب تیم فوتبال صبای قم در این دیدار سیدمحمدامین میرداداشی، داوود بهادری، سیدمجتبی مبینی‌پور‏، جهانگیر عسگری، علی امیری، مهدی جعفرپور، امیر ابوالحسنی، کمیل محمدی، آرش عبدلی، حسن کریمی و عرفان بادی با سرمربیگری هومن افاضلی به میدان رفتند.

11 بازیکن تیم فوتبال ملوان بندر انزلی برای این مسابقه نیز حجت صدقی، وحید حیدریه، مهیا زحمت‌کش، صائب محبی، مهدی کربلایی، پژمان نوری، محمد پور رحمت‌الله، پوریا غلامی، محمدرضا نقدی‌پور‏، شهریار مغان‌لو و علی عابدی بودند که با هدایت نادر دست نشان در میدان مسابقه حضور یافتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی