English

۵ کشته و زخمی در محور ییلاقی چلوانسر جیرنده

در پی خروج یک دستگاه سواری پراید و سقوط در دره حاشیه راه راننده و ۳ نفر از سرنشینان آن جان باختند.

5 کشته و زخمی در محور ییلاقی چلوانسر جیرنده

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، سرهنگ حسین محمدپور گفت: در ساعت ۵۵: ۲۳ شب گذشته یک دستگاه سواری پراید که در محور ییلاقی چلوانسر جیرنده در حال تردد بود به علت عدم توجه کافی به جلو از مسیر خود خارج و وارد دره حاشیه راه به ارتفاع حدود ۴۰ متری گردید.

رئیس پلیس راه استان گیلان گفت: در اثر این تصادف متاسفانه راننده ( خانم ۳۲ ساله) و ۳ نفر از سرنشینان سواری( خانم ۲۶ ساله و دو مرد ۵۳ و ۶۰ ساله) به دلیل شدت جراحات وارده در دم جان سپردند. دیگر سرنشین سواری ( مرد ۲۶ ساله) به شدت مجروح گردید که به بیمارستان انتقال یافت.

سرهنگ محمدپور با ابراز تاسف در خصوص وقوع این حادثه دلخراش خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه از ابتدای سال ۹۶ به علت وقوع چندین فقره خروج از جاده و واژگونی در محورهای ییلاقی و کوهستانی استان منجر به کشته شدن ۱۱ نفر گردیده است لازم است رانندگان محترم در هنگام تردد در محورهای کوهستانی در ابتدا از سالم بودن وسیله نقلیه خود مطمئن بوده و سپس با رعایت سرعت مطمئنه و دقت کافی به جلو رانندگی نمایند در ضمن از ترمز نمودن های پیاپی در این محورها خودداری و با دنده سنگین حرکت نمایند تا ان شالله به یاری خداوند متعال زین پس شاهد تکرار این گونه حوادث ناگوار نباشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی