English

در دیدار فرماندار شهرستان شفت با سرپرست کانون گیلان مطرح شد:

ضرورت ایجاد نشاط درکودک، با تکیه بر اصالت‌های دینی

فرماندار شهرستان شفت در دیدار با سرپرست کانون گیلان بر ضرورت ایجاد فضا‌های شاد و پرنشاط برای کودک و نوجوان با تکیه بر اصالت‌های دینی و مذهبی تاکید‌کرد.

ضرورت ایجاد نشاط درکودک، با تکیه بر اصالت‌های دینی

به گزارش خبرگزاری موج از شفت، محمد رضا محسنی با بیان‌این‌که فعالیت‌های کودک و نوجوان محور، نیازمند توان‌مندی و بیداری کودک درون است، ازضرورت فعالیت افراد فرهنگی در این عرصه سخن‌گفت.

محسنی  فرهنگ‌سازی و همراه‌سازی خانواده‌ها با فعالیت‌های فرهنگی را لازمه‌ی پیش‌برد اهداف و برنامه‌ها ارزیابی‌کرد واظهار‌داشت: جامعه امروز نیازمند پیش‌گیری از آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی است و از این رو تعامل و هم‌افزایی دستگاه‌های کشوری و استانی بیش از گذشته احساس می شود.

فرماندار شهرستان شفت  ایجاد فضای بانشاط برای کودک و نوجوان را مهم توصیف‌کرد گفت:  نشاط ‌بخشی به جامعه با تکیه بر اصالت‌های دینی، زمینه‌ساز جامعه‌ای پویا و با نشاط است.

سرپرست کانون استان گیلان نیز در این نشست به پیشینه و گستره‌ی فعالیت‌های این نهاد فرهنگی پرداخت و با تبیین این موضوع که توسعه عدالت فرهنگی و اجتماعی از اولویت‌های کانون است نیاز این حوزه به هم‌افزایی و افزایش همکاری‌های متقابل را خاطرنشان‌کرد.

وی در همین زمینه تعلق خاطر خود به همراهی با مدیرانی که بخش فرهنگی را پُررنگ می بیند، یادآور شد و با بیان این که فعالیت‌های عمرانی با پیوست فرهنگی، سازنده و راه‌گشا خواهد بود، از نگاه ویژه فرماندار به حوزه‌ی فرهنگ قدردانی کرد.

این مسوول فرهنگی با  اشاره به اثربخشی فعالیت‌های کانون و تربیت شخصیت‌های تاثیر‌گذار در مراکز فرهنگی هنری گفت: کانون فرصتی برای خدمت است» و فعالیت‌های پرنشاط وکتاب‌محور آن زمینه‌ساز ارتقای سطح خود‌باوری و سمت و سو بخشیدن به استعداد‌های آینده‌سازان ایران اسلامی است.

ضیایی با تشریح فعالیت‌های کانون در زمینه‌های علمی و تبیین رویکرد دینی این فعالیت‌ها به نیاز‌سنجی کانون و بهره‌گیری این نهاد فرهنگی از ظرفیت‌های فضای مجازی  اشاره و  تصریح‌کرد: استفاده از فن‌آوری‌ و همگامی با دانش روز، از اولویت‌هایی است که از سوی تصمیم‌گیرندگان این مجموعه دنبال‌می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه