English

امام جمعه موقت رشت:

آمریکا بزرگ‌ترین حامی تروریسم است

امام جمعه موقت رشت به ترور شهیدان رجایی و باهنر توسط منافقین اشاره کرد و گفت: آمریکا با حمایت از منافقین و داعش بزرگ‌ترین حامی تروریسم در منطقه و جهان است.

آمریکا بزرگ‌ترین حامی تروریسم است

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، حجت‌الاسلام سید ابوطالب حجازی امروز در خطبه‌های نماز عید قربان شهر رشت با اشاره به پیام مهم مقام معظم رهبری به حاجیان اظهار کرد: آمریکا با پررویی از گروه‌های تروریستی حمایت می‌کند و امت اسلامی باید به فکر خود باشد.

وی به صدمه‌های بسیار ملت ایران از ترور اشاره کرد و افزود: شهیدان رجایی و باهنر توسط منافقین به شهادت رسیدند و این روز را روز تروریسم نامگذاری کردند.

امام جمعه موقت رشت در ادامه با تبریک عید سعید قربان، بیان کرد: امسال مسلمانان از نقاط مختلف جهان موفق شدند در فریضه حج واجب حضور پیدا کنند.

حجازی به انجام فریضه حج از زمان حضرت ابراهیم(ع) اشاره کرد و گفت: ابراهیم(ع) تمام دستورات الهی را بی‌کم و کاست انجام داد و از عهده امتحان الهی به نحو مطلوب برآمد و خداوند مؤمنان را دعوت کرد او را اسوه قرار دهند.

وی با بیان اینکه خداوند حضرت ابراهیم(ع) را خلیل خود قرار داد، خاطرنشان کرد: ابراهیم(ع) با دوستان خدا دوست و با دشمنان او دشمن بود.

امام جمعه موقت رشت به آزمایش الهی از ابراهیم(ع) اشاره کرد و یادآور شد: ابراهیم(ع) پس از انجام امتحان‌های مختلف به عنوان امام و پیشوای خلق قرار گرفت.

حجازی، حضرت ابراهیم(ع) را به‌تنهایی یک امت خواند و تصریح کرد: ابراهیم(ع) نخستین فردی بود که در راه خدا جهاد کرد.

وی همچنین به هفته دولت و روز کارمند به مناسبت شهادت رجایی و باهنر در سال 60 اشاره کرد و متذکر شد: شهیدان رجایی و با هنر با اخلاصی که از خود نشان دادند، الگویی برای تمام دولت‌ها و کارمندان هستند.

امام جمعه موقت رشت با اشاره به توصیه‌های مقام معظم رهبری به کابینه دولت روحانی، اظهار کرد: توصیه‌های رهبر معظم انقلاب باید به عنوان منشور در تمام اداره‌ها اجرایی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه