English

آیت‌الله سبحانی:

حمایت از ناشران توجه ویژه‌ای داشته باشد.

هر کشوری که تعداد افراد کتابخوان بیشتر و تعداد ناشران آن نیز بیشتر باشد نشان‌دهنده فرهنگ برتر و والاتر آن کشور است، ازاین‌رو شایسته است وزارت فرهنگ و ارشاد روی مسئله نشر و حمایت از ناشران توجه ویژه‌ای داشته باشد.

حمایت از ناشران توجه ویژه‌ای داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری موج از قم، آیت‌الله جعفر سبحانی در دیدار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که در دفتر این مرجع تقلید شیعیان برگزار شد، با اشاره به اهمیت فعالیت در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: بیشترین ارتباط با نهاد دین و حوزه را وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی دارد که امیدوارم تداوم بیشتری داشته باشد.

وی بابیان اینکه امیدواریم فعالیت‌ها در دوره جدید دولت از هر لحاظ از دولت یازدهم بهتر باشد، ادامه داد: باید به چاپ و نشر کتب در کشور نظارت جدی وجود داشته باشد که لازمه آن نیز وجود یک شورای نظارت ویژه است، چراکه اثرگذاری کتاب از هر چیزی بیشتر است.

مرجع تقلید شیعیان خاطرنشان کرد: باید دقت شود تا برخی اقلیت‌ها کتبی چاپ نکنند که با عقاید مذهب رسمی کشور مغایر باشد.

وی تصریح کرد: وضعیت کتاب‌خوانی در کشور نگران‌کننده است و افراد کتابخوان کم شده‌اند و همچنین بسیاری از ناشران افسرده و در آستانه ورشکستگی قرار دارند.

استاد برجسته حوزه علمیه با اشاره به اهمیت علم و دانش تأکید کرد: هر کشوری که تعداد افراد کتابخوان بیشتر و تعداد ناشران آن نیز بیشتر باشد نشان‌دهنده فرهنگ برتر و والاتر آن کشور است، ازاین‌رو شایسته است وزارت فرهنگ و ارشاد روی مسئله نشر و حمایت از ناشران توجه ویژه‌ای داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه