English

هفته دهم لیگ برتر فوتسال کشور

آتلیه قم، شهروند ساری را با شکست بدرقه کرد

تیم فوتسال آتلیه طهران قم در هفته دهم لیگ برتر فوتسال کشور برابر شهروند ساری به برتری رسید و به رده پنجم جدول صعود کرد.

آتلیه قم، شهروند ساری را با شکست بدرقه کرد
به گزارش خبرگزاری موج از قم، رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور ازهفته دهم یک دیدارمابین آتلیه طهران قم و شهروند ساری عصر امروز درسالن شهید حیدریان قم برگزارشد.

در  دقایق ابتدایی نیمه نخست مسابقه، دو تیم بازی محافظه‌کارانه را در دستور کار قراردادند٬ اما پس‌ازآن آتلیه‌ای‌ها توسط محسن شنوفی به گل رسید تا نتیجه مسابقه یک‌بر صفر دنبال شود.

در ادامه قمی‌ها دست از فشار برنداشتند، تا چند دقیقه بعد طاها نعمتیان و سعید قلندری گل‌های آتلیه را به ثمر رساندند تا شهروندی‌ها کمی جلوتر بازی کنند اما هر چه ساروی ها زدند به در بسته خورد تا نیمه نخست با همان نتیجه سه بر صفر به پایان برسید.

در نیمه دوم این دیدار همان‌طور که انتظار می‌رفت تیم شهروند کمی هجومی‌تر کار را آغاز کرد اما موفق نشد توپی را از خط دروازه آتلیه عبور دهد.

فوتسالیست‌های قمی بر روی یک ضد حمله گل چهارم را توسط علی ابراهیم بیگی وارد دروازه حریف کردند تا با خیالی آسوده‌تر بازی را دنبال کنند.

اما این غلبه زودهنگام باعث شد تا قمی‌ها عقب بکشند و طاها مرتضوی از این فرصت استفاده کرد و گل اول شهروند را به ثمر رساند تا نتیجه مسابقه تا پایان دقیقه 10 چهار بر یک به سود آتلیه قم دنبال شود.

بازهم آتلیه‌ای‌ها عقب کشیدند که بر روی حرکت انفرادی علی ابراهیمی گل دوم را دریافت کردند و پس از دریافت گل چند حمله سهمگین از سوی قمی‌ها روی دروازه حریف ایجاد شد که ثمری نداشت و با بی‌دقتی بازیکنان آتلیه به بیرون رفت.

در 5 دقیقه پایانی٬ مسابقه سرعت بالایی را گرفته بود و در هر دوتیم چشم به توپ ربایی و ضد حملات دوخته بودند٬ که تیم ساری از تکنیک پاورپلی استفاده کرد تا بتواند نتیجه بازی را برگرداند که ابراهیمی مجدداً برای تیمش گلزنی کرد تا بازی به نتیجه حساس 4 بر 3 کشیده شود.

پس‌ازآن بازیکنان آتلیه فرصت حرکت به حریف ندادند و بازی با همان نتیجه چهار بر سه بر روی تابلوی اعلام نتایج سالن دوهزارنفری شهید حیدریان نقش ببندد،شانس همراه تیم آتلیه طهران قم دردقایق پایانی بود،واگرنه نتیجه چیزی دیگه ای می شد.

بدین ترتیب آتلیه‌ای‌ها با این نتیجه 15 امتیازی شدند و به رده پنجم جدول صعود کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه