English

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

ایستادگی و ایثار خانواده شهدا به مسوولان روحیه می دهد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر به قم در دیدار از خانواده معظم شهیدان احمد،‌ محمود و هادی و جانباز مهدی وکیلی گفت: ایستادگی، ‌صبر و ایثار خانواده معظم شهدا به مسئولان روحیه می دهد.

ایستادگی و ایثار خانواده شهدا به مسوولان روحیه می دهد
به گزارش خبرگزاری موج ازقم ،وزیرفرهنگ وارشاد اسلامی در سفر به قم ضمن حضور در منزل شهیدان وکیلی  انجام شد،‌افزود: خانواده شهدا فرزندان خویش را در راه حفظ ارزشها فدا کردند و در این راه صبر و استقامت نمودند و ایثار کردند و همه این ایثار گری های را زیبا توصیف می کنند و نعمت الهی می دانند و با این روحیه ایستادگی و ایثار به نظام اسلامی عزت بخشیدن

وی تاکید کرد: والدین معظم شهدا عزیزانشان را تقدیم کردند، اما اجازه ندادند پرچم پر افتخار انقلاب اسلامی بر زمین بماند و در دوران هشت سال دفاع مقدس و پس ازآن با ایستادگی در مسیر شهدا، موجب سرافرازی نظام اسلامی شدند.

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان نیز در این دیدار ضمن خیر مقدم به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: شهدا برای حفظ ارزشها و دفاع از دین جان خویش را فدا کردند و در وصایایشان بسیار بر ولایت مداری و حفظ عفاف در جامعه تاکید داشتند.

سردار سید جواد هاشمی افزود: کشور ما امروز امنیت و استقلال خویش را مدیون شهدا است و امید است بتوانیم در مسیر شهدا گام برداشته و در راستای تحقق اهداف آنان اقدام کنیم .

پدر شهیدان وکیلی حجت الاسلام حسینعلی وکیلی نیز در این دیدار ضمن خیر مقدم به وزیر دولت دوازدهم گفت: ما به این شهادتها افتخار می کنیم و هر چه می بینم الطاف الهی است و نعمت خداوند است.

وی ضمن دعای خیر برای موفقیت دولت تاکید کرد: خدمت به مردم از اهمیت بسیاری برخوردار است به حدی که وقتی حضرت موسی از خداوند سوال می کند که اگر او بنده بود و خدایی داشت بهترین کاری که در برابر خالق انجام می داد چه بود،‌خداوند خدمت به خلق را بهترین عمل می فرماید،‌ امید است دولت بتواند در مسیر تعالی کشور گام های موثری برداشته و خدمت گزار ملت شریف ایران باشید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه