English

بهره برداری از مرکز رادیوتراپی بیمارستان شهید بهشتی قم

همزمان با هفته دولت و از طریق ویدئو کنفرانس مرکز رادیوتراپی بیمارستان شهید بهشتی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار قم و مدیران و مسئولان استان در شورای اداری به بهره برداری رسید.

بهره برداری از مرکز رادیوتراپی بیمارستان شهید بهشتی قم

به گزارش خبرگزاری موج از قم به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم ،رئیس این دانشگاه گفت: طرح تحول نظام سلامت اثرات بسیاری را در جامعه به همراه داشت که در استان قم نیز شاهد رفع مشکلات بهداشتی و درمانی و توسعه این فضاهای فیزیکی هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم بیان داشت: به برکت طرح تحول نظام سلامت در قم اقدامات ارزشمندی از جمله کاهش پرداخت ها از جیب بیمار، ارتقاء وضعیت خدمات هتلینگ و خدمات رفاهی بیمارستان ها، ارتقا کیفیت ویزیت و افزایش دسترسی به متخصصین، حضور به موقع پزشکان بر بالین بیماران به ویژه در مواقع اورژانس، دسترسی و توزیع عادلانه متخصصین به ویژه در نقاط محروم کشور، بهبود کیفیت خدمات درمانی، ترویج زایمان طبیعی و افزایش موالید، حمایت از بیماران صعب العلاج و غیره صورت گرفت.

ابوالفضل ایرانی خواه گفت: یکی از اقدامات بهره برداری از مرکز شیمی درمانی، پرتودرمانی و رادیوتراپی است که با 38 تخت مجهز سرپایی و بستری در کنار بیمارستان شهید بهشتی قم آماده بهره برداری شده است.

وی عنوان داشت: برای احداث این پروژه 45 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده که از اعتبارات سفر رهبر معظم انقلاب به قم و بخش خیری تامین شد و با تجهیزات استاندارد و به روز آماده خدمات رسانی به همشهریان است.

ایرانی خواه همچنین اضافه کرد: همزمان با هفته دولت 2 کلینک سیار دندانپزشکی که خدمات دندانپزشکی تا سطح 2 به مردم روستاها و حاشیه شهر ارائه می دهند نیز از امروز فعالیت خود را آغاز می کنند.

وی تصریح کرد: این دو کلینک دندانپزشکی به منظور رفع مشکلات مردم روستا و حاشیه شهر فعالیت می کند که آغاز به کار این آنها در روستای قمرود و قلعه چم خواهد بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خاطر نشان کرد: نقش خیرین در حوزه سلامت، نقش ارزنده ای است و با حمایت آنها دو مرکز اورژانس 115 قم نیز در جاده قم گرمسار و منطقه طرلاب نیز راه اندازی شده است.

ایرانی خواه به دیگر پروژه های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی قم اشاره کرد و گفت: به لطف خداوند در آینده نزدیک 2 بیمارستان امیرالمومنین(ع) و شهدا نیز با ظرفیت 220 و 172 تخت به بهره برداری خواهند رسید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه