English

فرمانده سپاه قدس گیلان خبر داد:

راه اندازی قرارگاه پیشرفت و آبادانی در سپاه گیلان

فرمانده سپاه قدس گیلان در مراسم کلنگ زنی آغاز عملیات اجرایی پروژه های عمرانی در روستای ملکوت شهرستان املش با حضور استاندار گیلان گفت: قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه در گیلان راه اندازی شد.

راه اندازی قرارگاه پیشرفت و آبادانی در سپاه گیلان

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، سردار محمد عبداله پور در این مراسم به تشکیل و راه اندازی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه در گیلان اشاره کرد و افزود: این اقدام در راستای تحقق دستور فرماندهی معظم کل قوا در امر سازندگی، عمران، آبادانی، خدمت رسانی و محرومیت زدایی از 100 دهستان در مناطق دورافتاده کشور و بسترسازی خدمت رسانی بیشتر نظام و استفاده حداکثری از ظرفیتهای استانها صورت گرفته است.

وی به اعلام آمادگی سپاه گیلان برای اجرای این طرح در  3 دهستان  گیلان اشاره و خاطرنشان کرد: این دهستان ها شامل دهستان های درفک رودبار، حویق تالش و سمام املش است.

فرماندهی سپاه قدس گیلان اظهار داشت: این طرح شامل خدمت رسانی در بخش های اشتغال و اقتصاد، بهداشت و درمان، توسعه ی زیرساخت ها، فرهنگ و سبک زندگی ایرانی-اسلامی و رفع بیسوادی است که با همکاری دولت انجام می گیرد.

وی عشق و علاقه موجود در دکتر نجفی برای حل مشکلات مردم و عمران و آبادانی استان را زبانزد دانست و گفت: نوع مدیریت ایشان به نحوی است که وحدت و همدلی بسیار خوبی در استان وجود دارد و علت پذیرفتن عملیات اجرایی از سوی قرارگاه پیشرفت و آبادانی در این 3 دهستان به همین دلیل بوده است.

وی با بیان اینکه  در دوره جدید نگاه دولت به حوزه عمرانی شتاب داده شده و با همدلی که در استان وجود دارد به زودی مشکلات مرتفع می شود افزود: امیدواریم از همکاری خوب دکتر نجفی و تعامل مثبت با مجموعه ی سپاه بتوانیم در ارتقاء شاخص ها کمال بهره را ببریم.

سردار عبداله پور ساخت خانه ی عالم، آبرسانی و آسفالت را ه ها ،ایجاد طرح های اشتغالزا و انجام طرح های فرهنگی را بخشی از اقدامات در دهستان سمامم عنوان کرد و گفت : یکی از علل انتخاب دهستان سمام برای این اقدام تقدیم 25 شهید از این منطقه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه