English

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گلستان

راه اندازی سایت‌های مخابراتی نسل سه و چهار در ۴۴۶ نقطه استان گلستان شد

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان از رشد ۴۴۶ برابری سایت های مخابراتی نسل سوم و چهارم استان در ۴ سال اخیر خبر داد.

راه اندازی سایت‌های مخابراتی نسل سه و چهار در 446 نقطه استان گلستان شد

به گزارش خبرگزاری موج، به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات گلستان،‌ حسین مومنی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان از راه اندازی سایت‌های مخابراتی نسل سه و چهار در 446 نقطه استان گلستان در دولت تدبیر و امید خبر داد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان با تاکید بر ایجاد زیرساخت های لازم در شهرها و روستاها گفت: از ابتدای دولت تدبیر و امید در سال 92 تاکنون  446 سایت نسل 3 و 4 در نقاط مختلف استان نصب شده که تا پیش از این، استان فاقد این امکان بود.

 راه اندازی سایت‌های مخابراتی

وی تصریح کرد: اجرای این طرح، اینترنت تلفن‌های همراه استان را از کیفیت و سرعت مناسبی برخوردار خواهد کرد و سرعت اینترنت تلفن‌های همراه از 64 کیلوبایت به بیش از 2 مگابایت افزایش می‌یابد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان گفت: با افزایش پهنای باند و قطع نشدن سرویس‌های خدماتی همراه خواهد بود که این مهم بخشی از سیاست مهم وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت تدبیر و امید در جهت دسترسی آزاد به شبکه ملی اطلاعات است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی