English

مدیرکل فرهنگی و امور اجتماعی استانداری گلستان

نابهنجاری های اجتماعی شرایط دشواری را برای خانواده ها ایجاد کرده است

مدیرکل فرهنگی و امور اجتماعی استانداری گلستان تاکید کرد: هنرمندان به ویژه عکاسان استان برای کاهش معظلات و آسیب های اجتماعی گلستان به یاری مسئولان بشتابند.

نابهنجاری های اجتماعی شرایط دشواری را برای خانواده ها ایجاد کرده است

به گزارش خبرگزاری موج، عبدالرضا چراغعلی شامگاه چهارشنبه در آئین گرامیداشت روز جهانی عکاسی که به همت انجمن عکاسی استان گلستان در تالار نگاه مجموعه فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد، اظهار کرد: وضعیت نابهنجاری های اجتماعی شرایط دشواری را برای خانواده ها ایجاد کرده و طلاق، خودکشی، حاشیه نشینی، اعتیاد به مواد مخدر زندگی همه ما را تهدید می کند.

چراغعلی افزود: متأسفانه شرایط به گونه ای در حال پیشروی است که خانواده ها در معرض حداقل یکی از آسیب های اجتماعی قرار دارند و این معظلات گریبانگیر مردم شده است.

وی با مددطلبی از هنرمندان تصریح کرد: مسئولان در دستگاه های دولتی اقداماتی برای کاهش این معظلات و آسیب ها انجام داده اند اما مطمئناً جوابگوی نیازها نیست و از تمام هنرمندان استان درخواست می کنم در این زمینه به یاری مسئولان بشتابند.

مدیرکل فرهنگی و امور اجتماعی استانداری گلستان به بیان آماری از وضعیت آسیب های اجتماعی پرداخت و گفت: در سال ۷۵ به ازای هر ۱۱۹ ازدواج یک طلاق ثبت شده که این آمار در سال ۹۵ به رقم قابل توجه ۴/۲ رسیده است.

چراغعلی به وضعیت حاشیه نشینی نیز اشاره و بیان کرد: حاشیه نشینی ۱۱ درصد شهرها را در بر گرفته که این آمار برای گلستان ۱۵ درصد است که بالاتر از میانگین کشوری را نشان می دهد.

وی تصریح کرد: از همین رو برای کاهش این معظلات از هنرمندان به ویژه عکاسان استان تقاضا می کنم به کمک مسئولان بیایید و من قول می دهم تک تک تصاویر و موضوعات ارسالی شما را پیگیری کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه