English

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان

نخستین کلینیک فوق تخصصی در گرگان افتتاح شد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: کلینیک ویژه مستقل فوق تخصصی ویلا همزمان با هفته دولت در ۹ واحد افتتاح شد.

نخستین کلینیک فوق تخصصی در گرگان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری موج، سید احمد حسینی با اشاره به اینکه این مرکز بعد از کلینیک دزیانی دومین کلینیکی است که در شهرستان گرگان افتتاح شد، اظهار کرد: با جمعیتی که در شهر گرگان موجود است این شهرستان مجوز راه اندازی یک کلینیک دیگر راه هم دارد تا بتواند خدمات بهتر و آسان تری را در اختیار شهروندان و هم استانی ها قرار دهد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان با بیان اینکه برخی از شهرستان های استان از وجود این چنین کلینیک های برخوردار هستند، گفت: این کلینیک ها به منظور رفاه بیشتر و خدمات دهی بهتر به شهروندان و بیماران راه اندازی می شود.

وی با اشاره به اینکه این کلینیک دارای ۱۱ متخصص است، تصریح کرد: بیشتر این پزشکان دارای فوق تخصص هستند و در دو بخش بزرگسالان و اطفال فعالیت می کنند.

حسینی اظهارکرد: این کلینیک در بخش های جراحی داخلی، غدد، ریه، گوارش، عفونی، اکو و قلب فعالیت خواهد داشت.

وی از برنامه ریزی برای نوبت دهی الکترونیکی خبرداد و یادآورشد: سامانه ای در حال طراحی است تا مردم بدون مراجعه به کلینیک ها خدمات نوبت دهی را دریافت کنند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: کلینیک ویژه تخصصی ویلا با در اختیار داشتن امکانات همچون بخش خصوصی اما با تعرفه های دولتی به شهروندان خدمات درمانی ارائه می کند.

وی با اشاره به اینکه برای راه اندازی این پروژه مبلغ یک میلیارد تومان توسط پزشکان این مجتمع هزینه شده است، گفت: برای خریداری تجهیزات این مرکز مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان توسط دانشگاه علوم پزشکی گلستان پرداخت شده است.

وی افزود: در راستای رفاه حال مردم استان در اقدامی خیرخواهانه برخی از پزشکان فوق تخصص عضو هیئت علمی دانشگاه  با انتقال مطب شخصی خود به این کلینیک با تعرفه دولتی به  بیماران ارائه خدمت می کنند.

گفتنی است این کلینیک همزمان با هفته دولت افتتاح شد و در روز های شنبه تا پنجشنبه به شهروندان ارائه خدمات می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه