English

روسای کمیسیون های پنجگانه شورای رشت انتخاب شدند

سخنگوی شورای اسلامی رشت گفت: در جلسه امروز شورای رشت رئیس، نائب رئیس و منشی کمیسیون های پنجگانه شورای اسلامی رشت با رای اعضای کمیسیونها انتخاب شدند.

روسای کمیسیون های پنجگانه شورای رشت انتخاب شدند

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، فاطمه شیرزاد افزود: در کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای رشت  بنده  به عنوان رئیس کمیسیون و محمد حسن علیپور و محمدحسن عاقل منش به ترتیب به عنوان نائب رئیس و منشی انتخاب شدند.

وی با اشاره به ترکیب کمیسیون فرهنگی شورای رشت تصریح کرد: در کمیسیون فرهنگی شورا محمد حسن عاقل منش، فاطمه شیرزاد، فرهام زاهد به ترتیب به عنوان رئیس، نائب رئیس و منشی کمیسیون انتخاب شدند.

شیرزاد در خصوص چیدمان کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای رشت بیان کرد: اسماعیل حاجی پور به عنوان رئیس و رضا رسولی و حجت جذب به ترتیب نائب رئیس و منشی کمیسیون ترافیک شدند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت ترکیب کمیسیون برنامه و بودجه شورای رشت را متشکل از فرهام زاهد به عنوان رئیس کمیسیون ،حامد عبدالهی به عنوان نائب رئیس و رضا رسولی به عنوان منشی کمیسیون معرفی کرد.

فاطمه شیرزاد با اشاره به اعضای کمیسیون عمران شورای رشت نیز گفت: رضا رسولی ،اسماعیل حاجی پور وحامد عبداللهی به ترتیب به عنوان رئیس ، نائب رئیس و منشی کمیسیون عمران با اکثریت آرا انتخاب شدند. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه