English

وزیر ارشاد به مقام شامخ شهدای قم ادای احترام کرد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در گلزار شهدا علی ابن جعفر قم به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

وزیر ارشاد به مقام شامخ شهدای قم ادای احترام کرد

به گزارش خبرگزاری موج ازقم ،وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و هیات همراه در سفری سه روزه به استان قم امروز به اتفاق مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و شماری از مسئولان استان با حضور در گلزار شهدای این شهر با قرائت فاتحه و نثار شاخه های گل بر مزار شهیدان با آرمان های شهدای سرافراز میهن اسلامی تجدید میثاق کردند.

سید عباس صالحی که اولین روزهای تصدی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را تجربه می‌کند  با سفر به قم ضمن دیدار با تعدادی از فعالان رسانه‌ای و ناشران و دست اندرکاران فرهنگی و حوزوی قم با مراجع تقلید و علمای این شهر دیدار و گفت‌وگو می‌کند.

دیدار با آیات عظام مکارم شیرازی، سبحانی، نوری همدانی، وحید خراسانی و صافی گلپایگانی از جمله برنامه‌های اعلام شده وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در قم است.

همچنین دیدار با آیت الله محمد یزدی رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، آیت الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری و آیت الله اعرافی از دیگر برنامه‌های صالحی در قم است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی  در گلزار شهدای قم حضور می‌یابد و سپس برنامه‌های سفر سه‌ روزه خود را آغاز می‌کند.

بر اساس آنچه که اعلام شده صالحی در قم با تعدادی از حوزویان و فعالان عرصه نشر و همچنین برخی از فعالان فرهنگی و رسانه‌ای قم طی این سه روز دیدار می‌کند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شامگاه جمعه در کنفرانس خبری حضور یافته و ضمن بیان نتایج سفر خود به قم به سؤالات خبرنگاران نیز پاسخ می‌دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه