English

حجت الاسلام والمسلمین کعبی :

حوزه در آغاز سال تحصیلی حیات دوباره ای پیدا می کند

عضو جامعه مدرسین حوزه اظهار داشت: حوزه که به سمت تحقق اهداف و ماموریت های تاریخی خود با رویکرد مکتب اهل بیت(ع) در دوران انقلاب اسلامی حرکت می کند، در آغاز سال تحصیلی حیات دوباره ای پیدا می کند.

حوزه در آغاز سال تحصیلی حیات دوباره ای پیدا می کند

حجت الاسلام و المسلمین کعبی در گفتگو با خبرنگار موج در حاشیه آغاز مراسم سال تحصیلی حوزه های علمیه سراسر کشور در مدرسه فیضیه، اظهار داشت: حوزه بانشاط علمی، پویای معنوی، بصیر  و انقلابی که به سمت تحقق اهداف وظایف و ماموریت های تاریخی خود با رویکرد مکتب اهل بیت(ع) در دوران انقلاب اسلامی حرکت می کند، در آغاز سال تحصیلی حیات دوباره ای پیدا می کند و همه اساتید، فضلا و طلاب گردهم می آیند و به توصیه های مراجع معظم تقلید و رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی گوش فرا می دهند.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با طلاب و فضلای حوزه علمیه استان تهران، ابراز داشت: رهبری در این دیدار، حرکت به سمت تحقق حوزه مطلوب را مهم دانستند و فرمودند برای اجرایی شدن این امر باید مبارزه کرد.

عضو جامعه مدرسین حوزه افزود: منظور رهبر معظم انقلاب از کلمه "مبارزه"، تلاش و کوشش مجدانه و مجاهدت در راه تحقق اهداف و ماموریت ها است.

حجت الاسلام والمسلمین کعبی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب و مراجع عظام تقلید همواره بر تلاش علمی، تحصیل عدالت و تقوا، بصیرت و انقلابی بودن حوزه تاکید دارند، ابراز داشت: رهبری به طلاب و فضلای انقلابی گوشزد کردند امام و حرکت علمی امام(ره) باید الگو شما باشد؛ همچنین تاکید کردند اگر امام راحل به آن نصاب بالای علمی نرسیده بودند، نمی توانستند این انقلاب را هدایت کنند.

وی افزود: طلاب از معنویت، بصیرت و مسئولیت پذیری امام راحل الگوگیری کنند.

عضو خبرگان رهبری در پایان خاطرنشان کرد: در آغاز سال تحصیلی، همت ها دوباره تقویت می شود و کوشش ها، توان ها و فکرها در کنار یکدیگر قرار می گیرند و این امر می تواند زمینه ساز توفیقات بیشتر حوزه نسبت به گذشته شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی