English

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری از جهادگران حادثه‌دیده عیادت کرد

آیت اله عراقی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری به همراه جمعی از مسئولین استان از جهادگرانی که به علت سانحه رانندگی مصدوم شدند عیادت کردند.

 نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری از جهادگران حادثه‌دیده عیادت کرد

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، آیت اله عراقی گفت: ما برای تقدیر از کار بزرگ آن‌ها به اینجا آمدیم و متأسفانه حادثه‌ای که برای این جوانان رخ داد مردم سراسر کشور را متأثر کرد.

نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز برای عیادت از جوانان جهادگری آمدیم که برای خدمت به مردم در مناطق محروم از دانشگاه‌ها آمده بودند.

وی بابیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری جوانان ما با همان نگاهی خدمت می‌کنند که بسیجیان ما در دوران جنگ خدمت می‌کردند گفت: قریب 4 دهه از انقلاب می‌گذرد و این جوانان بااینکه جنگ و دفاع مقدس را ندیده‌اند امانگاهش آن‌همان نگاه است.

وی افزود: انسان به چنین جوانانی غبطه می‌خورد که در بهترین رشته دانشگاهی کشور پذیرفته شدند اما تابستانشان را وقف خدمت به محرومین کردند.

آیت اله عراقی ادامه داد: امروز آمدیم تا برای این جوانان عزیز دعا کنیم که انشالله خداوند به برکت امام محمدباقر (ع) به آنان شفای عاجل عطا کند.

گفتنی است که چند روز گذشته تعدادی از جهادگران گروه طلوع حق که برای کمک به مردم مناطق محروم استان کرمانشاه به گیلانغرب سفرکرده بودند درراه بازگشت به استراحتگاهشان دچار سانحه رانندگی می‌شوند.

براثر واژگونی نیسان 15 جهادگر آسیب دیدند که دو نفر به علت شدت جراحت در دم جان باختند و دو تن دیگر نیز در بیمارستان طالقانی کرمانشاه بستری هستند و 6 نفر هم به تهران منتقل شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه