English

افتتاح ساختمان نوبنیاد دبستان روستای حنیطیه در شهرستان کارون

ساختمان نوبنیاد دبستان روستای حنیطیه در شهرستان کارون همزمان با ایام بزرگداشت هفته دولت با حضور جمعی از مسئولان محلی و اهالی روستا افتتاح شد.

افتتاح ساختمان نوبنیاد دبستان روستای حنیطیه  در شهرستان کارون

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، این مدرسه در زمینی به مساحت 120 متر مربع احداث و از استانداردهای تعریف شده از سوی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور برخوردار است.

ساخت این مدرسه در راستای مسئولیت های اجتماعی شرکت ملی حفاری با نظر مدیریت ارشد شرکت در دستور کار قرار گرفت و در کوتاهترین زمان ممکن طراحی، احداث و آماده بهره برداری شد.

در آیین افتتاح این ساختمان مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در سخنانی با بزرگداشت هفته دولت، تصریح کرد: این شرکت همسو با وظایف ذاتی خود و عمل به مسئولیت های اجتماعی نسبت به اجرای پروژه های عام المنفعه نگاه ویژه دارد.

 حیدر بهمنی افزود: ساخت این مدرسه در روستای محروم حنیطیه حاصل کار جمعی همکاران در حراست شرکت است و در این پروژه بخشی از نیازهای ساختمانی از محل امکانات شرکت تامین گردید.

در این آیین  معصومه خنفری فرماندار شهرستان کارون نیز از حسن توجه مدیرعامل و مدیران شرکت ملی حفاری در زمینه تامین یکی از نیازهای اساسی این روستا قدردانی کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه