English

معاون استاندار گلستان

۵ هزار و ۸۵۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در استان گلستان انجام شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان گفت: امسال در هفته دولت یک هزارو ۲۹۹ پروژه با اعتبار ۷۵۲ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد و در دولت یازدهم ۹ هزار و ۶۰۰ پروژه با اعتبار ۵ هزارو ۸۵۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

۵ هزار و ۸۵۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در استان گلستان انجام شد

به گزارش خبرگزاری موج، علی اصغر طهماسبی, امشب در مراسم متمرکز افتتاح پروژه‌های هفته دولت شهرستان مینودشت اظهار داشت: امسال در هفته دولت یک هزارو 299 پروژه با اعتبار 752 میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد که 20 درصد این پروژه ها مربوط به شهرستان مینودشت است.

معاون سیاسی, امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری, باید به فکر معیشت مردم باشیم و در حوزه اشتغال دچار نقصان هستیم, اگر اشتغال ایجاد شود,  آسیب‌های اجتماعی کاهش خواهد یافت.

وی افزود: در حال حاضر متاسفانه گرفتار حاشیه نشینی, طلاق, اعتیاد, تکدی گری شدیم و همه با هم چه دستگاههای اجرایی و چه سمن ها ,خبرنگاران, نخبگان و غیره در کنار هم کمک کنیم تا این آسیب‌ها از جامعه رخت بربندد.

معاون سیاسی, امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان تصریح کرد: شهید حججی‌ها رویش‌های دهه 70 و 80 هستند و با توجه به دگرگونی‌های جامعه با گسترش فضای مجازی, اینان با ایمان راسخ در مقابل دشمنان ایستادند.

وی یادآور شد: در کشور 78 درصد جمعیت مشغول کار با فضای مجازی هستند، در صورتی که در جهان این میزان 50 درصد است و باید آسیب‌شناسی شده تا استفاده مثبت از این فضا شود.

طهماسبی تاکید کرد: امروز ایران اسلامی در عمق بعضی از کشورهای مسلمان در حال مبارزه با تکویری ها و داعشی ها است و اگر ما در فرامرزها با دشمن نجگنیم قطعا باید در عمق کشور ایران با تروریست ها درگیر شویم.

معاون اجتماعی, سیاسی و امنیتی استانداری گلستان گفت: هرجا گزینه روی میز استکبار بود مردم ایران برای حمایت از ولی‌فقیه و نظام جمهوری اسلامی ایران وارد صحنه شدند و خدمات ما برای این مردم افتخاری بیش نیست و هر قدر برای این مردم خدمت کنیم, باز هم این مردم ارزش خدمتگزاری را دارند.

طهماسبی اظهار کرد: آنچه به عنوان خدمات ارائه می شود ساده و ارزان به دست نیامده و ما باید در استفاده بهینه از امکانات به ویژه انرژی ها توجه کنیم و همه موظفیم توانمند سازی و فرهنگ سازی کنیم.

وی تصریح کرد: در دولت یازدهم 9 هزار و 600 پروژه با اعتبار 5 هزارو 850 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید و هفته دولت فرصتی است تا دستاوردهای نظام را به تصویر بکشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه