English

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان خبر داد:

کاهش ۱۶ درصدی وقوع سرقت مغازه در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان از کاهش 16 درصدی وقوع سرقت مغازه و کاهش چشمگیر وقوع انواع سرقت ها در این شهرستان طی پنج ماهه اول امسال خبر داد.

کاهش 16 درصدی وقوع سرقت مغازه در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سرهنگ حسن یاردوستی گفت: ماموران انتظامی مرکز استان با تلاش شبانه روزی و استفاده از روش های علمی و تخصصی در ماموریت ها موفق شدند وقوع انواع سرقت ها را به طور چشمگیری کاهش دهند.

وی افزود:در پنج ماهه اول امسال وقوع سرقت مغازه 16 درصد و سرقت منازل هشت درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاش یافته است.

این مقام انتظامی ادامه داد: همچنین با تدابیر بکار رفته توسط ماموران انتظامی این شهرستان وقوع سرقت احشام 14 درصد کاهش یافته است.

سرهنگ یاردوستی با اشاره به کاهش چهار درصدی جیب بری در پنج ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل گفت: همچنین با راه اندازی گشت های خودرویی و پیاده آشکار و پنهان سرقت داخل خودرو نیز 13 درصد کاهش یافته است.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در پایان از سیر نزولی وقوع انواع سرقت در این شهرستان خبر داد و خاطر نشان کرد، کارکنان نیروی انتظامی از هیچ تلاش و کوششی برای خدمت رسانی به مردم و تامین نظم و امنیت شهروندان دریغ نخواهد کرد و از عموم شهروندان نیز تقاضا می شود هر گونه اخبار را در اسرع وقت از طریق تماس با تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه