English

همزمان با هفته دولت؛

افتتاح ۳ اقامتگاه سنتی و بومگردی در کاشان

مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان از افتتاح 13 اقامتگاه سنتی و بومگردی همزمان با هفته دولت خبر داد.

افتتاح 3 اقامتگاه سنتی و بومگردی در کاشان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، فریدون اله یاری گفت: 3 اقامتگاه سنتی و بوم گردی شهرستان کاشان که با مرمت و تجهیز خانه های تاریخی  این شهر آماده شده بودند، با حضور فرماندار ویژه شهرستان کاشان به بهره برداری رسید.

وی افزود: اولین طرح اقامتی این شهرستان بهره برداری از اقامتگاه بومگردی "سرای سایه" می باشد.

اله یاری درباره زیر ساختهای این اقامتگاه عنوان کرد: اقامتگاه بومگردی سرای سایه با186 مترمساحت و با 247 زیر بنا شامل 9 فضای اقامتی در محل "درب باغ" شهرستان کاشان می باشد که به بهره برداری رسید.

مدیر کل میراث فرهنگی استان در ادامه به سایر اماکن مورد بهره برداری شهر کاشان اشاره کرد و افزود: از جمله طرح های بهره برداری شده، همزمان با هفته دولت، اقامتگاه بومگردی " سروا" می باشد که با مساحتی در حدود 230متر مربع و زیر بنای 400متر مربع آماده پذیرایی از گردشگران بوم گرد در کاشان می باشد.

وی همچنین در ادامه به بهره برداری از مرحله دوم طرح توسعه اقامتگاه سنتی منوچهری کاشان نیز اشاره کرد و اظهار داشت: همزمان با هفته دولت  ودر راستای بهره برداری از سومین طرح گردشگری شهرستان کاشان، مرحله دوم طرح توسعه هتل سنتی منوچهری کاشان نیز با 1300 متر مساحت و با 2100متر زیر بنا به بهره برداری رسید.

اله یاری در پایان خاطر نشان کرد این 3 طرح با اعتباری بالغ بر 42میلیارد ریال همزمان با سومین روز از هفته دولت به بهره برداری رسید، بدین ترتیب با افتتاح این طرحهای گردشگری، ضمن حفظ میراث گران سنگ تاریخی شهرستان کاشان، بیش از 50 تخت به ظرفیت اقامتی این شهرستان افزوده شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی