English

نمایشگاه بین‌المللی صنعت سیمان در اصفهان برگزار می‌شود

سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت سیمان اصفهان با رویکرد بازار، صادرات و محیط زیست در اصفهان برپا می‌شود.

نمایشگاه بین‌المللی صنعت سیمان در اصفهان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت سیمان، بازار، صادرات، تجهیزات و ماشین آلات و محیط زیست 8 تا 11 شهریور ماه در محل نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان و در زیرگروه‌های کارخانجات، شرکت‌های مهندسی مشاور سازه، خدمات فنی و مهندسی، ماشین سازی، تأسیسات آب‌رسانی، فیلتراسیون و محیط‌زیست، اتوماسیون صنعتی، لوازم آزمایشگاهی، قطعات ریخته‌گری، کیسه‌های سیمان، معادن و شرکت‌های بازاریابی برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه، 55 شرکت داخلی و خارجی از استان‌های مختلف و نمایندگان خدمات و محصولات کشورهای فرانسه، سوئد، ژاپن، آلمان، ایتالیا، ترکیه، آمریکا، تایوان، استرالیا و امارات متحده عربی حضور و مشارکت دارند که در این میان نام کارخانه‌ها، واحدهای تولیدی، واحدهای تحقیقاتی و دانشگاهی، واحدهای تجهیزکننده کارخانجات، تأمین کنندگان ماشین آلات و همچنین شرکت‌ها و واحدهای صنعتی و اقتصادی معتبری به چشم می‌خورد.

این مجموعه‌ها در چهار روز رقابت نمایشگاهی و در فضایی به وسعت 3500 مترمربع و در دو سالن نمایشگاهی، نوین‌ترین صنایع، ماشین آلات و تجهیزات صنعت سیمان را ارائه و در معرض دید متخصصان قرار می‌دهند.

برگزاری چهار کارگاه تخصصی با موضوع معرفی سیستم جدید "سرامیک روتاری فیدر"، بررسی علل خرابی بیرینگ‌ها در صنایع، معرفی کلی تجهیزات تولیدی کمپانی Testing آلمان و  همایش نکات فنی و اجرایی بتن ریزی، فهرست برنامه‌های جانبی این نمایشگاه را تشکیل می‌دهد.

ارائه راهکارهای کاهش آلایندگی هوا در کارخانه‌های تولید سیمان، حفظ محیط زیست، اشتغالزایی، افزایش صادرات، افزایش راندمان تولید داخلی، آشنایی شرکت‌های ایرانی با آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا در صنعت سیمان و بتن و ایجاد زمینه تبادل اطلاعات و تجربیات بین متخصصان و تولیدکنندگان سیمان و بتن، مهمترین اهداف برگزاری سومین نمایشگاه بین‌المللی سیمان اصفهان است.

پیش بینی می‌شود در روزهای برگزاری این نمایشگاه چند هیئت تجاری و بازرگانی از کشورهای همسایه از نمایشگاه بازدید کرده و با تولید کنندگان سیمان کشور وارد مذاکره شوند.

این نمایشگاه هر روز از ساعت 16 تا 22 در محل نمایشگاه‌های بین المللی اصفهان واقع در پل شهرستان آماده بازدید علاقه مندان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی