English

توقیف سواری سمند با ۲۱۰ کیلومتر سرعت

یک دستگاه سواری سمند که در آزاد راه امیرکبیر با سرعت غیر مجاز 210 کیلومترسرعت بر ساعت حرکت می کرد توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

توقیف سواری سمند با 210 کیلومتر سرعت

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان  گفت: ماموران پلیس راه "شاهین شهر-کاشان " حین کنترل و نظارت بر تردد خودروهای عبوری از آزاد راه امیرکبیر یک دستگاه سواری سمند را به علت حرکت با سرعت غیر مجاز متوقف کردند.

سرهنگ جهانگیر کریمی با اشاره به اینکه دوربین های کنترل سرعت پلیس مقدار 210 کیلومتر سرعت بر ساعت برای این خودرو ثبت کرده بودند افزود: این خودرو برابر تبصره ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

این مقام انتظامی بیان داشت : طبق بند د ماده 10 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی ، راننده خودرو جهت شرکت در کلاس آموزشی و سیر مراحل قانونی به پلیس راه استان معرفی شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پایان خاطر نشان کرد: رانندگی با سرعت غیر مجاز یکی از علل بروز تصادفات جاده ای می باشد که از تمامی رانندگان وسایل نقلیه عمومی درخواست می شود با سرعت مجاز و مطمئنه رانندگی کنند تا قدرت تصمیم گیری و کنترل بیشتر هنگام وقوع حادثه را داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه