English

مدیر مسکن و ساختمان راه و شهرسازی خوزستان گفت:

هفت هزار و ۴۰۰ واحد نیمه تمام و فاقد متقاضی در مسکن مهر خوزستان

مدیر مسکن و ساختمان راه و شهرسازی خوزستان گفت: هم اکنون در خوزستان هفت هزار و ۴۰۰ واحد نیمه تمام و فاقد متقاضی مسکن مهر هستند.

به گزارش خبرگزرای موج خوزستان، سلام ابوقداره در حاشیه نمایشگاه هفته دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در اداره کل راه و شهرسازی متولی مسکن مهر شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر هستیم. در کل برنامه مسکن مهر برای خوزستان ساخت ۷۷ هزار و ۵۳۱ واحد پیش بینی شده بود.

وی افزود: تا این لحظه در کل استان، ۵۵ هزار و ۳۶۲ واحد ساختمانی اتمام نازک کاری شده و ۵۰ هزار و ۹۷۲ واحد افتتاح و به مردم تحویل داده شده است.

مدیر مسکن و ساختمان راه و شهرسازی خوزستان خبر داد: در سال جاری قرار بود ۹ هزار و ۱۷۰ واحد افتتاح شود که به مناسبت هفته دولت یک هزار و ۸۰۰ واحد در نیمه دوم شهریور و مابقی هم در دهه فجر به افتتاح برسد.

ابوقداره با بیان اینکه مقرر شده تا واحدهای مسکن مهر اگر قابل استفاده و بهره برداری هستند، افتتاح شوند، خبر داد: هم اکنون در خوزستان هفت هزار و ۴۰۰ واحد نیمه تمام و فاقد متقاضی مسکن مهر هستند.

وی با اشاره به اینکه بیشتر واحدهای فاقد متقاضی در بندرامام و آبادان هستند، عنوان کرد: مشکلاتی که باعث این عدم استقبال شده یکی تعاونی هاست که مباحث مختلفی بین آنها از جمله عدم تأمین سهم آورده و ریزش متقاضی، عدم مدیریت صحیح اجرایی هیئت های مدیره آنها به دلیل عدم تخصص، انقضای اعتبار هیئت مدیره و عدم برگزاری مجامع وجود دارد.

مدیر مسکن و ساختمان راه و شهرسازی خوزستان افزودند: در بخش اجرای خدمات سایت های مسکن مهر هم مشکلاتی داریم که اکثر سایت های ما ۸۰ درصد شبکه های فاضلاب و برق را اجرا کردند ولی در بحث دفع فاضلاب در شهرهایی مثل امیدیه، رامشیر، ماهشهر و بندرامام ایراداتی داریم که نمی توانیم سیستم فاضلاب را وارد مدار کنیم.

ابوقداره در پایان بیان داشت: از لحاظ حجمی دومین استان کشور هستیم و ۸۰ درصد واگذاری اراضی در خوزستان دولتی و ۲۰ درصد هم خودمالکی بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه