English

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلا می:

مسوولان باید با همه توان به دنبال خدمتگزاری به مردم به ویژه محرومان باشند.

مسوولان و دولتمردان برای دوام و بقاء نظام مقدس جمهوری اسلامی رسالت سنگینی برعهده دارند و در این کشور باید با همه توان به دنبال خدمتگزاری به مردم به ویژه محرومان باشند.

مسوولان باید با همه توان به دنبال خدمتگزاری به مردم به ویژه محرومان باشند.

به گزارش خبرگزاری موج از قم، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنور  در مراسم گرامیداشت هفته دولت در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) قم افزود: شهیدان رجایی و باهنر تا پای جان بر روی اصول و ارزش‌های اسلامی و انقلابی خود ایستادگی کردند.

وی با بیان این که اگر نسبت به عدالت، استکبارستیزی، ولایت فقیه و دیگر آرمان‌های انقلاب غفلت کنیم، نظام اسلامی با خطر مواجه می‌شود، خاطرنشان کرد: اگر یک مسئول در کشورمان بخواهد بر اساس اصول و ارزش‌های انقلاب گام بردارد، هیچ گاه نباید در اندیشه ثروت اندوزی باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: مسوولان و دولتمردان برای دوام و بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی رسالت سنگینی برعهده دارند و در این کشور باید با همه توان به دنبال خدمتگزاری به مردم به ویژه محرومان باشند.

ذالنور با بیان این که دولت در رسیدگی به امور جامعه باید به مسائل و موضوع‌های مهمتر توجه بیشتری داشته باشد و از هرگونه مسائل حاشیه‌ای و فرعی پرهیز کند، گفت: یکی از مسائل مهم در خدمتگزاری به مردم، انتخاب افراد متعهد، شایسته و انقلابی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه