English

​مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم:

خادمان به شهدا مسوولیت سنگینی در قبال ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارند

​مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم : خادمان به شهدا در بنیاد مسوولیت سنگینی در قبال شهدا،‌ خانواده شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت بر عهده دارند.

خادمان به شهدا مسوولیت سنگینی در قبال ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارند

به گزارش خبرگزاری موج از قم، مدیرکل بنیاد شهید استان قم در نشست با کارکنان بنیاد شهید وامور ایثارگران استان ضمن تبریک هفته دولت و بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود: ارایه خدمات مناسب با رویی گشاده و برخورد نیکو و حفظ شان و منزلت خاندان ایثار و شهادت از وظایف حساس کارکنان بنیاد شهید وامور ایثارگران می باشد.

وی تاکید کرد: ایجاد فضای همکاری، مودت و دوستی در بنیاد در راستای خدمت رسانی هرچه بهتر به خاندان شهدا و ایثارگران  ضروری است.

سردار سید جواد هاشمی ادامه داد: دعای خیر خانواده  شهدا پشت سر خادمان به شهدا و نظام مقدس جمهوری اسلامی است دعای انسانهای با گذشت و ایثارگری که با خدا معامله کردند و بر این معامله استوار ایستاده اند.

وی اضافه کرد: شهدا با انگیزه های الهی در مسیر جهاد فی سبیل الله وارد شدند و به مقام و منزلت والایی دست یافتند امروز خادمان ایشان نیز باید با همان انگیزه ها خدمت گذار خاندان شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت باشند.

همزمان با هفته دولت مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران به صورت جداگانه با کارکنان بنیاد در اداره کل بنیاد و مناطق یک و دو دیدار و از کارمندان ایثارگر تجلیل کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه