English

شهردار منطقه یک قم:

احداث بلوار حکیم و ادامه فاز ۳ بلوار شهید روحانی

شهردارمنطقه یک گفت: احداث بلوار حکیم و فاز 3 بلوار شهید روحانی نیز در دست اجرا می باشد که افتتاح و بهره برداری آن موجب تسهیل در عبور و مرور و در وقت و هزینه شهروندان صرفه جویی خواهد شد.

احداث بلوار حکیم و  ادامه فاز 3 بلوار شهید روحانی

به گزارش خبرگزاری موج از قم، شهردار منطقه یک قم در گفتگو با خبرنگار ما گفت : این منطقه اهتمام ویژه ای برای احیاء بافت های فرسوده و گسترش فضاهای سبز تفریحی به عنوان یکی از اولویتهای سیاستگذاری منطقه دارد .

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته احداث  5 بوستان از جمله دو  بوستان تخصصی کودک و فردوسی مساحت 22500 متر مربع به اتمام رسیده و هم اکنون در اختیار شهروندان قرار دارد، افزود: در سال جاری نیز احداث 7 بوستان در برنامه کاری می باشد و با بهره برداری از این بوستان ها سرانه فضای سبز تفریحی منطقه به طور چشمگیری افزایش خواهد یافت.

اصفهانیان مقدم افزود: در راستای احیاء بافت فرسوده در سطح منطقه نیز اقدامات قابل توجهی در دست اقدام می باشد که از مهمترین آن ها می‌توان به توسعه و تعریض خیابان دروازه ری، تملکات امام زاده چهل اختران، محله بیت النور و... با رویکرد ایجاد محور تاریخی فرهنگی با همکاری سازمان بهسازی و نوسازی اطراف حرم اشاره نمود که در صورت همکاری شهروندان هم موجب رونق بافت های تاریخی و فرسوده و هم با سرعت بیشتر در مرحله اجرایی قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: در سال گذشته دو تقاطع شاخص شهری قائم و مقداد در سطح منطقه با هزینه ای بالغ بر 130 میلیارد تومان به بهره برداری رسید که نقش بسیار مهمی در تسهیل عبور و مرور شهروندان و رفع معضل ترافیکی سطح منطقه ایفا می‌نماید.

شهردار منطقه یک ضمن تقدیر و تشکر از مالکینی که در رفع معارض پروژه های مقداد، قائم، حکیم، محتشم کاشانی و ... همکاری داشتند، اعلام داشت: احداث بلوار حکیم و  فاز 3 بلوار شهید روحانی نیز در دست اجرا می باشد که با افتتاح و بهره برداری از این بلوار ها، مسیر دسترسی از بلوار پیامبر اعظم(ص) به خیابان شهیدان شاهرودی و از بزرگراه امام علی(ع) به سمت خیابان های شهید دل آذر، انقلاب و هنرستان تسهیل در عبور و مرور و در وقت و هزینه شهروندان صرفه جویی خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه