English

استاندار در نشست با فعالان اقتصادی استان:

عزم دولت جذب مشارکت بخش خصوصی در اقتصاد است

استاندار هرمزگان گفت: دولت مصرانه به دنبال مشارکت بخش خصوصی در اقتصاد است و اعتقاد دولت تدبیر و امید این است که بخش خصوصی حلال مشکلات است

عزم دولت جذب مشارکت بخش خصوصی در اقتصاد است

 به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، جاسم جادری در نشست با فعالان اقتصادی استان هرمزگان با بیان اینکه در برنامه ششم توسعه قرار است به رشد هشت درصدی در اقتصاد برسیم، عنوان کرد: این امر با مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی محقق می شود و بنا نیست دولت کار اقتصادی و سرمایه گذاری کند و تصدی گر باشد.

وی با تاکید بر لزوم حضور نمایندگان بخش خصوصی در کارگروه های تخصصی استان هرمزگان،  ادامه داد: بخش خصوصی برای برون رفت از مشکلات اقتصادی راهکار ارائه دهد و باید از ایده و فکر بخش خصوصی بهره بگیریم.

استاندار هرمزگان افزود: جلسات کارگروه ها باید با حضور نمایندگان بخش خصوصی برگزار شود و همه روسای انجمن ها و اتاق ها و اصناف بخش خصوصی در آن حضور یابند تا بررسی کنیم برای اینکه بتوانیم اقتصاد پویا داشته باشیم چه اقداتی باید انجام دهیم.

جادری تصریح کرد: دولت مصرانه به دنبال مشارکت بخش خصوصی در اقتصاد است و اعتقاد دولت تدبیر و امید این است که بخش خصوصی حلال مشکلات است.

وی گفت: بخش خصوصی با کیفیت بسیار بهتر و بهینه تری امور اقتصادی و تولیدی را انجام می دهد و هزینه اضافه انجام نمی دهد و وقت را تلف نمی کند.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: برای متحول کردن هرمزگان با ظرفیت های فراوان باید بخش خصوصی مشارکت کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه