English

پرواز اصفهان - نجف پس از ۱۲ ساعت تاخیر انجام شد

فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان اعلام کرد: پرواز شماره 1170 هواپیمایی العراقیه که قرار بود ساعت 23 و 30 دقیقه یکشنبه شب فرودگاه اصفهان را به مقصد نجف اشرف ترک کند، ساعت 11 امروز انجام شد.

پرواز اصفهان - نجف پس از 12 ساعت تاخیر انجام شد

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، روابط عمومی فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان بیان کرد: این پرواز با 670 دقیقه تاخیر در ساعت 11 صبح امروز انجام شد و طی آن 159 مسافر از این فرودگاه به شهر نجف عراق منتقل شدند.

مسوولان شرکت هواپیمایی العراقیه نقص فنی را دلیل تاخیر این پرواز اعلام کردند.

براساس اعلام دفتر هواپیمایی عراق در اصفهان، پروازهای شرکت هواپیمایی العراقیه از اصفهان به نجف اشرف در اجاره سازمان حج و زیارت در آمده است.

مدیر روابط عمومی اداره کل فرودگاه های استان اصفهان گفت: در پی معطلی مسافران پرواز اصفهان - نجف اشرف در این فرودگاه، مدیر کل فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان با احضار نماینده شرکت العراقیه در این فرودگاه مراتب اعتراض مسافران این پرواز را به وی اعلام کرد و به این شرکت تذکر جدی داد.

رضا معمار افزود: همچنین به منظور جلوگیری از تکرار موارد مشابه، مراتب اعتراض مسافران پرواز یاده مبنی بر پایبند نبودن شرکت العراقیه در قبال مسافران به سازمان هواپیمایی کشور و سازمان حج و زیارت از سوی اداره کل فرودگاه های استان اصفهان ابلاغ شد.

فرودگاه بین المللی شهید بهشتی در شرق اصفهان دارای 2 باند به طول چهار هزار و 397 متر و عرض 45 متر با10 جایگاه پذیرش انواع هواپیمای مسافربری و ترمینال پروازهای داخلی و خارجی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه