English

افتتاح همزمان ۲۳ پروژه عمرانی در شهرستان شفت

در چهارمین روز از هفته دولت 23 پروژه عمرانی و خدماتی با اعتباری افزون بر 17میلیارد و 313 میلیون ریال در شهرستان شفت به بهره برداری است.

افتتاح همزمان 23 پروژه عمرانی در شهرستان شفت

به گزارش خبرگزاری موج، محمدرضا محسنی فرماندار شفت اظهار کرد: 15 پروژه برق رسانی با هدف تأمین برق مطمئن و افزایش ضریب اطمینان شبکه به صورت همزمان با اعتباری بالغ بر 7میلیارد و 470 میلیون ریال در بخش مرکزی این شهرستان به بهره برداری رسید.

وی افزود: 3 رشته آسفالت راه روستایی به طول 3.5کیلومتر در روستاهای برزوهندان، کوزان و آزاد محله چماچا با اعتباری بالغ بر 6میلیارد و228میلیون ریال به بهره برداری رسید.

محسنی گفت: فاز نخست آبرسانی به پیرده شفت و بند انحرافی کشاورزی در روستای عثماوندان این شهرستان افتتاح شد و 3 طرح اشتغال زایی تولید و بسته بندی قارچ و پرورش ماهی در کنار دیگر پروژه ها به بهره برداری رسید.

فرماندار شفت تصریح کرد: در مجموع 23 پروژه عمرانی و خدماتی با اعتباری افزون بر 17میلیارد و 313 میلیون ریال در شهرستان شفت به بهره برداری است.

به گزارش موج،  در هفته دولت امسال  78 پروژه عام المنفعه با اعتباری افزون بر 168 میلیارد ریال در شهرستان شفت به بهره برداری خواهد رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی