English

حجم بالای بیکارها نفس بازار کرمانشاه را گرفته است

نایب رئیس اتاق اصناف کرمانشاه گفت: هرکسی که از شغلش بیکار می‌شود و یا کاری ندارد، سرمایه اندکی جور می‌کند و مغازه می‌زند این افراد چون تجربه چندانی هم ندارند پس از مدتی نمی‌توانند روی پای خود بایستند و ورشکست می‌شوند.

حجم بالای بیکارها نفس بازار کرمانشاه را گرفته است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، موسی سلیمی بابیان اینکه هیچ بحرانی در تاریخ کشور نداشته‌ایم که اصناف و بازاریان در آن به کمک دولت و کشور نیامده باشند گفت: اصناف در سال‌های جنگ نقش زیادی در پشتیبانی جبهه‌ها داشتند و در سال‌های بازسازی هم اگرچه بازار مقداری مورد بی‌مهری قرار گرفت، اما بازهم کسبه پای‌کار بودند.

عضو هیئت‌رئیسه اتاق اصناف کرمانشاه گفت: حتی در زمان هدفمندی یارانه‌ها که تغییر مهمی در اقتصاد کشور بود، اصناف اجازه ندادند چالشی در بازار ایجاد شود.

سلیمی بابیان اینکه معضل کالای قاچاق از مهم‌ترین مشکلات بازاریان است گفت: کالای قاچاق ضربه مهلکی به بازار و تولیدکنندگان وارد کرده و عامل بسیاری از بیکاری‌ها است.

وی بر لزوم برخورد با کالای قاچاق تأکید کرد و ادامه داد: به عقیده ما برخورد باید در سطح کلان و با واردکنندگان باشد نه با بازاری که کل سرمایه‌اش به دو میلیون تومان هم نمی‌رسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه