English

سرکنسول عراق در بازدید از جهاد دانشگاهی کرمانشاه؛

عراق و ایران به لحاظ مشترکات یک کشورند

سرکنسول عراق در استان کرمانشاه از بخش‌های مختلف سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه بازدید کرد.

عراق و ایران به لحاظ مشترکات یک کشورند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، بهرام بادکو رئیس سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه گفت: جهاد دانشگاهی یک سازمان غیردولتی است که پس از انقلاب اسلامی تشکیل‌شده و به‌صورت هیئت‌امنایی اداره می‌شود و با توجه به تنوع عملکردش در بخش‌های مختلف جزو شش مرکز جهاد دانشگاهی برتر کشور شناخته‌شده و به همین دلیل به سازمان ارتقاء یافت.

راه اندازی مرکز ناباروی در جهاد دانشگاهی کرمانشاه

بادکوبه راه‌اندازی مرکز ناباروری جهاد دانشگاهی کرمانشاه نیز اشاره کرد و گفت: این مرکز تخصصی ناباروری خدمت مختلفی به زوج‌های نابارور ارائه می‌دهد و ایران دهمین کشور صاحب فناوری جداسازی سلول‌های بنیادین است که البته هزینه درمان ناباروری در این مرکز بسیار پایین‌تر از دیگر کشورهاست.

 وی گفت: آماده‌ایم همکاری‌های خود را درزمینه های علمی فناوری، کشاورزی و صنعت و بازرگانی با کشور عراق گسترش دهیم و از سرکنسول عراق در کرمانشاه انتظار داریم که جهاد دانشگاهی را در این مسیر یاری دهند.

قیس عبدالله سلمان سرکنسول عراق در کرمانشاه گفت: همیشه گفته‌ایم که ایران و عراق دو کشور مجزا نیستند و به دلیل داشتن اشتراکات بسیار در بخش‌های مختلف، درواقع یک کشورند و این آمادگی راداریم که زمینه انتقال دانش و تجربیات جهاد دانشگاهی کرمانشاه به عراق را فراهم کنیم و همکاری‌های دوجانبه بسیار خوبی را ایجاد کنیم.

قیس عبدالله سلمان سرکنسول عراق در کرمانشاه با حضور در سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه به بازدید از بخش‌های مختلف این سازمان همچون مرکز شتاب‌دهنده فناوری تیک، مرکز آموزش‌های تخصصی هوآوی، معاونت آموزشی و واحدهای مستقر در پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی پرداخت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی