English

فرماندار قشم خطاب به مدیران:

به دنبال تقویت اعتماد ملت به دولت باشیم

فرماندار قشم در نشست شورای اداری شهرستان، هفته دولت را فرصت مناسب برای بازشناسی و باز تعریف ارتباط و مناسبات بین دولت و ملت عنوان کرد و گفت : باید در پی تقویت اعتماد ملت به دولت باشیم.

به دنبال تقویت اعتماد ملت به دولت باشیم

 به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی علیرضا نصری با اشاره به مشارکت 93 درصدی مردم شهرستان قشم در انتخابات اخیر و رای اعتماد مجدد به دولت تدبیر و امید بیان کرد: مردم به درستی وظیفه خود را انجام داده و با زبان رای سخن گفته اند و حالا ما برای ادامه راه با مسوولیت سنگین تر ناشی از حضور حماسی مردم، راهی جز کار مجدانه و جهاد شبانه روزی در مسیر توسعه، پیشرفت و خدمت رسانی بی منت پیش رو نداریم.

رئیس شورای اداری شهرستان قشم از مدیران خواست با توجه به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب، و تاکیدات رئیس جمهور مبنی بر تلاش برای تحقق مطالبات مردم و فراهم ساختن زمینه رونق، آبادانی و رفاه عمومی، زمان را برای عملیاتی کردن آن از دست ندهند .

وی همچنین از مدیران خواست فضای آرام، با دغدغه کمتر و فرصت ابراز نظر و بروز خلاقیت را برای کارمندان فراهم سازند.

بهره برداری از 39 پروژه در شهرستان قشم

وی از خدمات کارگزاران تدبیر و امید در شهرستان قشم، بخصوص در حوزه آبرسانی یاد کرد و گفت: با کار و تلاش توانستیم شاخص آب رسانی شهرستان را از صفر به 70 درصد برسانیم که با بهره برداری از پروژهای آب 10 روستا در هفته جاری این شاخص به 80 درصد افزایش خواهد یافت. تامین زیرساخت های حوزه برق یکی دیگر از اقدامات دولت در شهرستان قشم بود که فرماندار از آن نام برد.

فرماندار قشم گفت: به مناسبت هفته دولت از 39 پروژه خدمت با ارزشی افزون بر 350 میلیارد ریال رونمایی خواهد شد، نصری این مقدار پروژه را جدا از کارهایی دانست که در طول سال به مرحله بهره برداری و تحویل مردم داده شده است.

وی به مردم اطمینان داد؛ هیچ پروژه ناتمامی را در دولت تدبیر و امید به عنوان کار تکمیل شده افتتاح نخواهیم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه