English

مدیرعامل شرکت توزیع برق اصفهان خبر داد:

رشد ۵۰ درصدی افتتاح پروژه های هفته دولت در سال ۹۶

مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان گفت: افتتاح پروژه‌های هفته دولت با هزینه‌ای بالغ بر 53 میلیارد و 800 میلیون تومان انجام شد که نسبت به سال گذشته رشد 50 درصدی را در افتتاح پروژه‌ها شاهد هستیم.

رشد 50 درصدی افتتاح پروژه های هفته دولت در سال 96

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، پیرپیران در جمع اصحاب رسانه به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: 328 دستگاه پست زمینی و هوایی، 62 کابل‌کشی فشار متوسط و ضعیف، 282 کابل‌کشی فشار هوایی متوسط و ضعیف و همچنین 61 کیلومتر روشنایی معابر از جمله اقدامات شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان است.

وی افزود: خدمات شبکه تاسیسات، خدمات سخت‌افزاری از جمله زیر ساخت‌های شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان است که با هدف برطرف شدن مشکلات و خدمات مردم به ساده‌ترین صورت ممکن انجام می‌شود.

پیرپیران گفت: نزدیک به هفت هزار کنتور هوشمند پارامترهای شبکه را رصد می کنند که از این تعداد چهار هزار انشعاب دیماندی مجهز به سیستم AMR و نزدیک به سه هزار کنتور فهام قرائت کنتورها را صورت می دهند.

وی افزود: با راه اندازی سیستم سپاد خاموشی به کمترین مدت زمان رسیده و براساس میزان دقیقه خاموشی به ازاء هر مشترک از ۸۵۰ دقیقه به ۴۵۰ دقیقه در سال کاهش یافته است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان تصریح کرد: 300 نقطه به اتوماسیون متصل شده که  این رقم تا پایان سال جاری به 500 عدد افزایش خواهد داشت.

 پیر پیران گفت: در حوزه تلفات اصفهان جزو 3 شرکت برتر توزیع برق در کاهش تلفات می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه