English

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس:

تخصیص اعتبارات در شهرستان گنبد‌کاووس افزایش می‌یابد

معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: شرایطی فراهم می‌کنیم تا نسبت به سال گذشته تخصیص بیشتری داشته باشیم و به همین علت تلاش کردیم تا اعتبارات تملک و دارایی را ۱۰۰ درصد و اعتبارات هفته دولت را ۴۰ درصد افزایش دهیم.

تخصیص اعتبارات در شهرستان گنبد‌کاووس افزایش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری موج، عبدالقدیر کریمی ظهر امروز در دیدار مسئولان دستگاه‌های اجرایی با امام جمعه شهرستان گنبدکاووس به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: تلاش ما در سال جاری در اعتبارات این‌گونه بود که اعتباراتی که در سال گذشته ردیف داشته اما تخصیص نیافتند را با اعتبارات دیگر جابجا کنیم.

معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: در سال گذشته در ماده 180 اعتبار داشتیم اما در سطح استان تخصیص نداشتیم و امسال این اعتبارات را به بخش‌هایی مانند اعتبارات استانی و نفت سوق دادیم.

وی افزود: وظیفه داریم شرایطی فراهم کنیم تا بتوانیم نسبت به سال گذشته تخصیص بیشتری داشته باشیم و به همین علت تلاش کردیم تا اعتبارات تملک و دارایی را 100 درصد و اعتبارات هفته دولت را 40 درصد افزایش دهیم.

کریمی تاکید کرد: بیشترین اعتبارات هفته دولت, در حوزه گازرسانی است و امید داریم با اعتبار بیش از 8 میلیارد تومان در این حوزه بتوانیم جشن اتمام گازرسانی را در سال 97 برگزار کنیم.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: توجه ویژه ما به مناطق محروم و مرزی حوزه شهرستان است و به همین علت افتتاح متمرکز پروژه‌های هفته دولت در منطقه مرزی داشلی برون با حضور استاندار و یکی از مدیران ارشد کشوری روز دوشنبه 6 شهریور ماه برگزار می‌شود.

کریمی اظهار کرد: با وجود 145 کیلومتر مرز مشترک با کشور ترکمنستان و تلاش هنگ مرزی, هیچ گونه تشویش و نگرانی در این حوزه نداریم.

امام جمعه گنبدکاووس با تاکید بر اینکه مسئولان به وعده‌ای که به مردم می‌دهند, عمل کنند گفت: مسئولان توجه کنند وعده‌ای دهند که عملی شود و نسبت به وعده‌ای که می‌دهند حساسیت نشان داده و عمل کنند.

حجت الاسلام محمود ترابی خاطر نشان کرد: خدمتگزاری در صورتی مورد قبول درگاه حق است که در چارچوب قوانین انجام گیرد و باید قانونمندی را در جامعه نهادینه و تقویت کنیم.

این مقام مسئول  افزود: روایات خدمتگزاری, روایات بی‌نظیری در اسلام است و در روایات یک عمر عبادت کردن به اندازه حل کردن یک مشکل مردم قابل مقایسه نیست.

امام جمعه شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: موقعیت خوبی در شهرستان برای خدمتگزاری وجود دارد و نگاه خوبی بین مسئولان با یکدیگر و مسئولان با مردم وجود دارد و هیچ حاشیه‌ای در شهرستان وجود ندارد.

وی یادآور شد: اسباب خدمت همه جمع است و عذر و بهانه‌ای برای خدمتگزاری نیست, بنابراین باید در مسیر خدمت به مردم تلاش کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه