English

سخنگوی شورای شهر گرگان

تجمع کنندگان مقابل شوراگرگانی نبودند/شهردارسابق به مردم توهین کرد

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان با بیان اینکه تجمع کنندگان مقابل شورای شهر گرگانی نبودند یادآور شد که شهردار سابق گرگان به مردم توهین کرد.

تجمع کنندگان مقابل شوراگرگانی نبودند/شهردارسابق به مردم توهین کرد

به گزارش خبرگزاری موج، حسین ربیعی اظهار کرد: در جلسه شنبه اعضای شورای شهر گرگان مقرر شد تا تکلیف کمیسیون‌ها و فراخوان برای داوطلبان شهرداری گرگان در جلسه بعدی مشخص شود.

وی در خصوص تجمع عده‌ای مقابل شورای شهر گرگان در اعتراض به ابقا نشدن حسین صادقلو در سمت شهردار گرگان، خاطرنشان کرد: از زمان انتخابات تا معرفی سرپرست شهرداری سه ماه گذشته است و مردم انتظار نداشتند این اتفاق رخ دهد، البته تجمع مقابل شورای شهر گرگان هدایت شده بود و اکثر این افرادی که تجمع کردند گرگانی نبودند.

ربیعی تصریح کرد: ما زمانی از آقای صادقلو دفاع می‌کردیم اما تکروی سه ماه اخیر و تصمیمات انفرادی ایشان به ویژه در خصوص زیرگذر ناهارخوران که خط قرمز ما بود موجب شد تا آقای صادقلو مقابل ما جبهه بگیرد.

وی ادامه داد: این اتفاقات نشان داد که شورای خوبی نخواهیم داشت و باید شورای شهردار باشیم، اما ما شورای شهر هستیم و منافع مردم را در نظر می‌گیریم، البته قبول داریم این تصمیم برای مردم سنگین بود اما آنها باید بدانند در این مدت چه گذشته است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان با بیان اینکه چنین تجمعاتی درست نیست، گفت: مردم ما را برای شورای شهر گرگان انتخاب کردند و اکنون ما باید شهردار را انتخاب کنیم، مردم گرگان به ما اعتماد کنند و نمی‌شود هر آنچه مردم می‌گویند را انجام دهیم.

ربیعی افزود: ما با شخصی برای شهرداری عهد نبستیم و اگر آقای صادقلو بنده می‌خواهد بداند که ما بنده نیستیم و می‌خواهیم مدیریت شهری انجام دهیم.

وی بیان کرد: مسئولان باید تجمع مقابل شورای شهر گرگان را پیگیری کنند زیرا پشت این حرکت افرادی هستند که منافعی را دنبال می‌کنند و چنین حرکاتی برای امنیت ملی هم خوب نیست.

ربیعی اضافه کرد: دموکراسی همین است و مردم اگر به این نتیجه رسیدند انتخاب درستی کرده‌اند دوباره انتخاب کنند و اگر انتخاب‌شان درست نبود به افراد دیگری رای بدهند.

وی یادآور شد: ما هم با خداوند پیمان بستیم که منافع مردم را حفظ کنیم و دلیل نمی‌شود که با هر فردی ائتلاف کردیم آن فرد دست به هر کاری بزند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان با بیان اینکه شهردار سابق گرگان دچار غرور شده بود، اظهار کرد: آقای صادقلو کارهای زیرگذر ناهارخوران را انجام داده بود و مردم گرگان حاضر نیستند در ناهارخوران زیرگذر احداث شود زیرا گرگانی‌ها در حال حاضر با زیرگذرهای گلشهر و دخانیات هم مشکل دارند.

ربیعی افزود: تجمع مقابل شورای شهر گرگان ریشه دارد و منافقین و ضد انقلاب از آن سوء استفاده خواهند کرد، مسئولان هم باید جلوی این تجمعات را گرفته و افراد پشت صحنه را شناسایی کنند.

وی ادامه داد: این درست نیست که تجمعات بخواهد تکرار شود و اگر کار به آنجا برسد ما خیلی از تخلفاتی که توسط شهردار سابق انجام شده را رو می‌کنیم تا مردم در جریان باشند.

وی یادآور شد: ما به اخلاق معتقد هستیم اما شهردار سابق به مردم گرگان توهین و آنها را با الفاظ نا مناسبی خطاب کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه