English

خرید خدمات آموزش مهارتی فنی و حرفه ای در منطقه آزاد اروند

مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای خوزستان گفت: در اجرای طرح غنی سازی اوقات فراغت جوانان آبادان و خرمشهر بیش از 1 میلیون و 500 هزار نفر ساعت درقالب خرید خدمات آموزشی از آموزشگاه های آزاد اجرایی شد.

خرید خدمات آموزش مهارتی فنی و حرفه ای در منطقه آزاد اروند

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، عبدالنبی سواعدی افزود: در راستای تربیت نیروی ماهر و ارتقاء مهارت جوانان و نوجوانان دوره های مهارتی غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان، دانشجویان و بازماندگان از تحصیل شهرستان آبادان وخرمشهر با همکاری منطقه آزاد اروند اجرا می شود.

سواعدی ادامه داد: در این مدت 4 هزار و 709 نفر دوره های مهارتی را در 4 مرکز دولتی و بیش از 30 آموزشگاه آزاد و در بیش از 30 حرفه ویژه خواهران و برادران فرا می گیرند.

 وی عنوان کرد: اعتبار خرید خدمات آموزشی آموزش فنی وحرفه ای از سوی منطقه آزاد اروند تامین شده است.

 سواعدی خاطرنشان کرد: آموزش ها در رشته هایی از قبیل تعمیر لوازم خانگی، برق خودرو، PLC، کمک کاشی کار درجه 2، کمک نقشه بردار درجه 2، تعمیر لوازم خانگی، سخت افزار رباتیک، دوزندگی کیف با چرم مصنوعی، جواهر سازی سیمی،روبان دوزی و غیره در حال اجرا می باشد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوستان گفت: توسعه غنی سازی اوقات فراغت به عنوان یک ضرورت به منظور بهره مندی دانش آموزان از فرصت های زمانی خود، نیاز به مشارکت و هم افزایی همه دستگاه های فرهنگی - اجتماعی دارد.

 سواعدی افزود: ارتقاء فرهنگ مهارت آموزی، کشف و شکوفایی استعدادهای فنی و مهارت جوانان و تربیت نیروی مورد نیاز بازار کار منطقه از اهداف این طرح می باشد.

وی ادامه داد: رسالت خطیر آموزش و مهارت بر عهده سازمان آموزش فنی و حرفه ای است زیرا نیروی انسانی که مهمترین سرمایه کشور محسوب می شود، با کسب مهارت می تواند آینده شغلی خود را تضمین نماید و با حمایت کانون مقدس خانواده ایرانی رشد می کند.

سواعدی گفت: برای تربیت نیروی ماهر مراکز آموزش فنی و حرفه ای جایگاه مناسبی است و آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای استان خوزستان آمادگی پذیرش همه اقشار جامعه را دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه