English

دست رد پلیس شفت بر رشوه ۲۰ میلیونی

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان شفت دست رد بر رشوه 20 میلیون ریالی قاچاقچی موادمخدر زدند.

دست رد پلیس شفت بر رشوه 20 میلیونی

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، سرهنگ وهاب محسن نژاد اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان شفت در پی بررسی گزارشات مردمی از تهیه و توزیع مواد مخدر توسط فردی در این شهرستان اطمینان حاصل کردند.

 رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان گیلان با بیان اینکه ماموران از منزل مسکونی متهم بازدید کرد، افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر در بازرسی از منزل مسکونی متهم یک بسته مواد مخدر هروئین به وزن 185 گرم و مقداری مواد مخدر شیشه و یکدستگاه ترازوی توزین مواد و دو جام پایپ ( آلات استعمال شیشه ) کشف کردند.

 این مقام انتظامی بیان داشت: ستواندوم محمد مجیدی که سراکیپی گشت پلیس را برعهده داشت، با رشوه 20 میلیون ریالی متهم جهت رهایی از بزه انتسابی مواجه شده و ضمن رد رشوه، مراتب را در حضور همکاران خود صورتجلسه کرد.

سرهنگ محسن نژاد در پایان با بیان اینکه متهم با صورتجلسه رد رشوه و تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شد، از مردم خواست هرگونه انتقاد، پیشنهاد و تقدیر و تشکر خود از عملکرد کارکنان نیروی انتظامی با سامانه 197 نظارت همگانی پلیس در میان بگذارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی