English

مراسم عصری با شعر در رشت برگزار می شود

مراسم عصری با شعر همراه با پخش مستند قیصر امین پور، گفتگوی تلفنی با علیرضا بدیع و با حضور نیما فرقه، روز شنبه در رشت برگزار می شود.

مراسم عصری با شعر در رشت برگزار می شود

محمد حسن پور، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج در رشت، اظهار کرد: انجمن شعر و ادب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت در نظر دارد با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت در نخستین شنبه‌ی ماه شهریور با حضور شاعران و علاقه‌مندان به شعر ، مراسم عصری با شعر برگزار نماید.

وی افزود: در این مراسم که از ساعت ١٧:٣٠ عصر روز شنبه ٤ شهریور ماه ٩٦ در سالن دکتر رحمدل مجتمع فرهنگی و هنری خاتم‌الانبیاء (ص) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت برگزار می گردد مستندی در خصوص شعر و زندگی قیصر امین‌پور پخش شده و شاعران به قرائت آخرین سروده‌های خود بپردازند.

حسن پور خاطر نشان کرد:  رامبد حسینی ( عضو گروه موسیقی گیل آمارد به سرپرستی ناصر وحدتی ) به طور زنده شاعران را با نواختن عود همراهی نماید

وی تصریح کرد: در ادامه دست ‌اندرکاران این مراسم در نظر دارند تا یک گفتگوی تلفنی با علیرضا بدیع ( شاعر آهنگ ماه و ماهی حجت اشرف‌زاده) برقرار کنند.

به گزارش موج، نیما فرقه، غزلسرای پُرافتخار و توانای گیلانی ، مهمان این ماه عصری با شعر به شمار می‌رود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه