English

سخنگوی شورای پنجم شهر رشت:

پرداخت به موقع حقوق پرسنل شهرداری از اهداف شورای پنجم

سخنگوی شورای پنجم شهر رشت گفت: پرداخت به موقع حقوق و مزایای پرسنل شهرداری از اهداف و اولویتهای شورای پنجم است و سرپرست شهرداری رشت باید به این مهم توجه ویژه داشته باشد.

پرداخت به موقع حقوق پرسنل شهرداری از اهداف شورای پنجم

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، فاطمه شیرزاد در جمع مدیران شهرداری رشت ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی اظهار کرد: امروز شاهد تشییع پیکر دو شهید گمنام جنگ تحمیلی بودیم و مردم رشت با حضور پر شکوه خود در این مراسم نشان دادند که قدردان ایثارگریهای شهدا و خانواده های آنان هستند.

وی با بیان اینکه در تشییع پیکر شهدا بار دیگر با آرمانهای آنان پیمان بستیم تصریح کرد: تشییع پیکر شهدای جنگ تحمیلی ما را در دفاع از ارزشهای اسلام و انقلاب استوارتر خواهد کرد و هرگز در دفاع از این دستاوردها کوتاه نخواهیم آمد.

شیرزاد با اشاره به ساماندهی حوزه مالی شهرداری رشت گفت: مدیران شهرداری رشت بیش از گذشته به تلاش جهت خدمات رسانی به شهروندان بپردازند و در حوزه مالی شهرداری شفاف سازی بشود.

سخنگوی شورای پنجم رشت با اذعان به اینکه تاخیر در پرداخت حقوق پرسنل قابل قبول نیست افزود: همه ما موظفیم تا زمانیکه در جایی مشغول به فعالیت هستیم بهترین خدمات را ارائه کنیم و ان شاا با آغاز فعالیت شورای پنجم با همکاری مدیران شهرداری رشت شاهد برطرف شدن مشکلات باشیم.

شیرزاد با اشاره به رای اعتماد منتخبین شورای پنجم رشت به فرامرز جمشیدپور سرپرست شهرداری رشت اظهار کرد: رای اعتماد منتخبین مردم رشت در شورای پنجم به سرپرست فعلی شهرداری رشت مسئولیت خدمت رسانی وی و مجموعه سازمانی اش را سنگین تر نمود و ان شاا با تعامل و همکاری متقابل ما بین شورا وشهرداری شاهد افزایش خدمات دهی به شهروندان باشیم.

وی با اشاره به آغاز هفته دولت بیان کرد: شهرداری های مناطق پنجگانه رشت پروژه های آماده بهره برداری را در هفته دولت اعلام و افتتاح کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه