English

فرماندار قشم:

عزم دولت تدبیر برای تحقق تسهیلات ویژه واحدهای تولیدی/ بومیان به عرصه تولید ورود کنند

فرماندار قشم گفت: امسال دولت در جهت کمک به اشتغال و تولید، تسهیلات ویژه ای برای واحدهای نیمه تعطیل و تعطیل در نظر گرفته است.

عزم دولت تدبیر برای تحقق تسهیلات ویژه واحدهای تولیدی/ بومیان به عرصه تولید ورود کنند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی فرمانداری قشم، علیرضا نصری در جمع نمازگزاران قشمی به ظرفیت شهرستان در عرصه پرورش ماهی و میگو و تولید بیش از ۸ هزار تن ماهی در قفس در سال گذشته اشاره کرد و از عزم دولت برای  رساندن این رقم به ۸۰ هزار تن در برنامه ششم توسعه خبر داد.

رئیس شورای کار و اشتغال شهرستان قشم همچنین با بیان اینکه  اقدامات خوبی برای تولید میگو در جزیره هنگام و غرب جزیره قشم انجام شده، حضور بومیان در این حوزه را در خور توجه ارزیابی کرد و گفت: دولت تدبیر و امید برای ایجاد زمینه های لازم جهت کمک به فضای تولید و اشتغال با تکیه بر پتانسیل های بومی، برنامه و بسته های حمایتی در نظر گرفته است.

فرماندار قشم که به مناسبت هفته دولت و به عنوان سخنران پس از خطبه های نماز جمعه سخن می گفت، با گرامیداشت نام و یاد شهیدان بویژه شهدای دولت، شهیدان  رجایی و باهنر را الگوهای ماندگار و جاوید خدمت نامید.  نصری هفته دولت را فرصت مناسبی در جهت تقویت ارتباط بین دولتمردان و عامه مردم دانست و تقویت اعتماد و ارتباط را بزرگترین سرمایه اجتماعی ذکر کرد که می تواند مسیر توسعه، پیشرفت، رفاه و آبادانی را راهبری و به مقصد نزدیک سازد.

فرماندار قشم از اعتماد مجدد مردم به دولت تدبیر و امید قدردانی کرد و گفت  رای مجدد شما وظایف ما را سنگین تر کرده است.

بهره برداری از ۳۹ طرح عمرانی شهرستان قشم در هفته دولت

وی در بخش دیگری از سخنان خود روز پزشک را تبریک گفت و اقدام دولت در اجرای طرح تحول سلامت و قرار گرفتن ۱۱ میلیون نفر از هموطنان زیر پوشش بیمه خدمات درمانی را در راستای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب برای کاهش آلام بیماران و همراهان آن ها عنوان کرد. وی از اضافه کردن ۴ آمبولانس اورژانس پیش بیمارستانی، بهره برداری قریب الوقوع از آمبولانس دریایی با اعتباری افزون بر ۳۰ میلیارد ریال، اضافه شدن متخصص جراح مغز و اعصاب، جذب ۴ متخصص طب اورژانس و ۱ متخصص رادیولوژیست خانم برای اولین بار به عنوان یکی از مطالبات جدی مردم در این حوزه ، اجرای طرح ۲ سونوی رایگان همه مادران باردار بر اساس طرح تحول سلامت، خریداری نزدیک به ۱۰ میلیارد ریال تجهیزات بیمارستانی، تجهیز آزمایشگاه های درگهان، مرکز شهر و روستای رمکان و اجرای  دو نوبت آزمایش رایگان مادران باردار، شروع ساخت ۳ مرکز بهداشتی درمانی توسط خیرین، تصویب طرح ساخت ۱۹ مرکز بهداشتی درمانی توسط دولت و استقرار دندانپزشک تمام وقت با عالیترین کیفیت  و نازلترین قیمت در بیمارستان ( برای اولین بار در استان) را از گام های شاخص دولت تدبیر و امید در حوزه بهداشت و درمان شهرستان یاد کرد.  

وی افزود:افتتاح و بهره برداری از ۳۹ طرح به ارزش بیش از ۳۵۰ میلیارد ریال در هفته دولت از دیگر اقدامات دولت تدبیر و امید در این شهرستان بوده است. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی