English

حجت الاسلام قرائتی:

غدیر یک روز خاص برای همه تاریخ است

رئیس ستاد اقامه نماز کشور با اشاره به عید سعید غدیر خم افزود: غدیر یک روز خاص برای همه تاریخ است و روزی است که نعمت الهی بر بشر تمام شد و باید قدردان این نعمت باشیم.

غدیر یک روز خاص برای همه تاریخ است

به گزارش خبرگزاری موج از قم، حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی امروز در دومین روز از «کارگاه آموزشی منبر غدیر» با شرکت یک هزار و 800 تن از طلبه های حوزه علمیه قم در سالن اجتماعات مدرسه علمیه دارالشفاء قم با تاکید بر این که همه سخنانی که توسط روحانیت برای مردم بیان می شود، باید مبنای قرآنی داشته باشد، افزود: در حوزه سیاست نیز دیدگاه هایی که منشاء آن آیه های قرآن باشد، بیشتر مورد توجه عموم قرار می گیرد.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور  با اشاره به عید سعید غدیر خم افزود: غدیر یک روز خاص برای همه تاریخ است و روزی است که نعمت الهی بر بشر تمام شد و باید قدردان این نعمت باشیم.

وی یادآور شد: حضرت امام خمینی(ره) حفظ نظام اسلامی را از اوجب واجبات دانستند، اما در ابتدا قبول کردن این سخن کمی دشوار به نظر می رسید ولی وقتی به قرآن مراجعه کردیم، مشخص شد این حرف کاملا سخن قرآن است.

قرائتی با اشاره به لزوم آمادگی روحانیان و مبلغان مذهبی برای پاسخگویی به شبهه های دشمن افزود: روحانیت باید در این زمینه از چنان آمادگی برخوردار باشد که وقتی شبهه ای در فضای مجازی علیه مکتب تشیع منتشر می شود کمتر از یک ربع ساعت پاسخ آن را بدهد.

کارگاه آموزشی منبر غدیر از روز گذشته با هدف تربیت سخنرانان و مبلغان اعزامی برای برنامه های دهه ولایت به همت معاونت تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه، موسسه غدیر شناسی و شبکه جهانی ولایت، آغاز شد و امروز به کار خود پایان داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه