English

معاون امور عمرانی استانداری قم :

بحث فاضلاب از مشکلات اساسی پردیسان است

معاون امور عمرانی استانداری قم با بیان اینکه بحث فاضلاب از مشکلات اساسی پردیسان است اظهار کرد: جلسات فراوانی در این زمینه برگزار شده که بر اساس نتایج جلسات باید شبکه جمع‌آوری فاضلاب در پردیسان اجرا شود.

بحث فاضلاب از مشکلات اساسی پردیسان است

به گزارش خبرگزاری موج از قم،  معاون امور عمرانی استانداری قم با بیان اینکه بحث فاضلاب از مشکلات اساسی پردیسان است اظهار کرد: جلسات فراوانی در این زمینه برگزار شده که بر اساس نتایج جلسات باید شبکه جمع‌آوری فاضلاب در پردیسان اجرا شود.

وی خاطرنشان کرد: پردیسان دارای مجتمع‌های مسکونی پرجمعیت است که تولید فاضلاب آنها زیاد است و حتی بسیاری از ساکنان مجتمع‌ها به اندازه‌ای چاه حفر کردند و پر شده که دیگر جایی برای حفر چاه ندارند، زمین منطقه نیز به دلیل مشکل زمین‌شناسی جذب بالایی ندارد.

محسن بهشتی با بیان اینکه حدود 35 هکتار زمین به عنوان سایت تصفیه‌خانه در جاده اراک جانمایی شده و به شرکت آب و فاضلاب داده شده است گفت: در داخل تمام خیابان‌های پردیسان باید شبکه جمع‌آوری ایجاد و با اتصال به شبکه اصلی فاضلاب به سایت تصفیه‌خانه منتقل شود و تصفیه صورت گیرد و در نهایت پساب به فروش برسد.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه بر اساس برآورد سال گذشته 110 میلیارد تومان هزینه دارد که با اعتبارات دولتی امکان‌پذیر نیست و سرمایه‌گذار نیز برای پساب فاضلاب خرید تضمینی می‌خواهد.

معاون امور عمرانی استانداری یادآور شد: فرودگاه می‌تواند یکی از مصرف‌کنندگان پساب باشد در صورت اینکه مشکل تضمین فروش پساب فاضلاب پردیسان حل شود به زودی اجرای پروژه شروع می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی