English

فعالیت تجاری و بازرگانی پایانه تجاری شلمچه در تمامی روزهای هفته

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند ازفعالیت های تجاری و بازرگانی در مرز تجاری شلمچه در تمام روزهای هفته خبر داد.

فعالیت تجاری و بازرگانی پایانه تجاری شلمچه در تمامی روزهای هفته

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، محمود ترک زاده گفت: توجه به زمان در فرآیند های  اقتصادی و تجاری از اهمیت بالایی برخوردار است و این مسئله به موضوع ساختار تجارت جهانی باز می گردد چرا که در اقتصاد بین الملل عملیات تجاری در بازارهای جهانی در کسری از ثانیه نتایجی متفاوت را رقم می زند.

وی افزود: شلمچه به عنوان بازوی اصلی تجارت و اقتصاد بین الملل منطقه آزاد اروند مهم ترین نقش را در مناسبات اقتصادی و بازرگانی منطقه دارد و تمرکز بر فعالیت های تجاری در آن می تواند ما را در بازارهای جهانی تثبیت کند.

ترک زاده گفت : با توجه به اهداف کلان اقتصاد مقاومتی و نقش پذیری مناطق آزاد در توسعه اقتصادی، توجه به زمان فعالیت های اقتصادی و تجاری  و استمرار در عملیات تجاری از اهمیت بالایی در رشد و پیشرفت اقتصادی برخوردار است.

وی در خصوص بازگشایی عملیات تجاری مرز شلمچه در روزهای جمعه گفت: با توجه به موارد فوق و اهمیت فرآیند صادرات در تراز تجاری منطقه آزاد اروند، استمرار فعالیت ها در روزهای تعطیل نظیر روزهای جمعه، می تواند تاثیر قابل توجهی در حضور در بازار رقابتی صادرات برای ما فراهم کند.

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارها خاطر نشان کرد: حمایت از فعالیت های  تجار و بازرگانان  مرز تجاری شلمچه بدون تردید از جمله برنامه های این معاونت در تقویت بنیه اقتصادی و تجاری منطقه آزاد اروند است و به زودی برنامه های این معاونت در تقویت ساختار بازرگانی شلمچه با توجه به نقش آن در بازار بین الملل تدوین و ارائه خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه