English

نماینده ولی فقیه در گیلان:

تولید و اشتغال اولویت برنامه‌های دولت باشد

نماینده ولی فقیه در گیلان به هم‌آوایی بین دولت، ملت و مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: تولید و اشتغال اولویت نخست برنامه‌های دولت باشد.

تولید و اشتغال اولویت برنامه‌های دولت باشد

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی امروز در خطبه‌های نماز جمعه رشت با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت اظهار کرد: منافقین خسارت‌های بسیاری به نظام اسلامی وارد کردند و شهیدان رجایی و باهنر توسط این گروه به شهادت رسیدند.

وی به معرفی کابینه دولت جدید توسط رئیس جمهور اشاره کرد و افزود: 16 وزیر از مجلس شورای اسلامی رأی اعتماد گرفتند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه بعضی از وزرای دولت را از سال‌های گذشته می‌شناسم، تصریح کرد: افراد مذکور انسان‌های خادمی برای جامعه هستند.

آیت‌الله قربانی به ادامه فعالیت محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه در دولت دوازدهم اشاره کرد و گفت: نوبخت به دلیل صداقت و توانمندی که از خود نشان داده در قلب اقتصادی دولت و حرکت برای اشتغال در جامعه قرار دارد.

وی با تأکید براینکه تولید و اشتغال باید اولویت نخست برنامه‌های دولت دوازدهم باشد، بیان کرد: ایجاد 900 هزار اشتغال از اقدام‌های دولت است ضمن اینکه دولت باید تدبیری بیندیشد تا مشکلات جامعه برطرف شود.

امام جمعه رشت به وحدت بین مسؤولان در گیلان اشاره کرد و یادآور شد: محمدعلی نجفی استاندار تلاش بسیاری انجام داده و هشت هزار پروژه را در استان به بهره‌برداری رسانده است.

آیت‌الله قربانی با اشاره به هم‌آوایی بین دولت، مردم و مقام معظم رهبری، متذکر شد: امیدواریم در این مرحله شاهد تلاش مضاعف رئیس جمهور و همراهان او در برطرف کردن مشکلات مردم و پیشرفت کشور باشیم.

وی در ادامه به نزدیک شدن به روز عرفه اشاره کرد و افزود: عرفه، روز بخشش بسیار توسط خداوند است و باید قدر این روز را بدانیم.

نماینده ولی فقیه در گیلان همچنین با بیان اینکه در ماه حج قرار داریم، خاطرنشان کرد: در ماه ذی‌الحجه حاجیان از نقاط مختلف دنیا به مکه مشرف می‌شوند و امسال 80 هزار نفر از ایران در مکه و مدینه حضور دارند.

آیت‌الله قربانی، حج را یکی از فروع دین خواند و بیان کرد: حج کنگره دنیای اسلام محسوب می‌شود و منفعت‌های بسیاری برای مسلمانان دارد.

حج سبب قوام دنیای اسلام است

وی، حج را سبب قوام دنیای اسلام دانست و تصریح کرد: آل‌سعود فکر می‌کنند خانه خدا ملک شخصی آنهاست و کشورهای غیر همفکرشان حق ندارند به خانه خدا بروند.

عضو مجلس خبرگان رهبری به لشکرکشی آل‌سعود به کشور یمن اشاره کرد و گفت: عربستان 400 میلیارد دلار اسلحه از آمریکا خریداری کرده و آن را برای کشتار مسلمانان به‌کار می‌برد.

آیت‌الله قربانی با تأکید براینکه عزت و شرف مسلمانان باید در حج حفظ شود، متذکر شد: در حج نشان دادیم که شرافتمندانه عمل می‌کنیم.

وی به ایجاد داعش توسط آل‌سعود اشاره کرد و یادآور شد: هدف دشمن از بین بردن اسلام است در صورتی که کعبه باید محلی برای برطرف کردن معضلات دنیای اسلام باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه