English

۱۵۲ پروژه برق رسانی توزیع برق مازندران با مبلغ ۱۷۷ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران از بهره برداری 152 پروژه تامین برق متقاضیان و اصلاح و بهینه سازی شبکه با مبلغ 177 میلیارد و 275 میلیون ریال در هفته دولت خبر داد .

152 پروژه برق رسانی توزیع برق مازندران با مبلغ 177 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرگزاری موج، مهندس قاسم شهابی در گفت و گویی بیان داشت: با بهره برداری از این پروژه ها 34 هزار و 102 خانوار از مزایای آن برخوردار می شوند .

وی خاطرنشان کرد :برای بهره برداری از این پروژه ها حدود 104 کیلومتر شبکه فشار قوی ، متوسط و ضعیف احداث و ظرفیت ترانس به مقدار 13890 کیلوولت آمپر افزایش و  172 روستا از نعمت آن بهره مند می شوند.  

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران افزود : این پروژه ها شامل تامین برق مسکن مهر ، احداث و توسعه و اصلاح و بهینه سازی شبکه های فرسوده روستایی و شهری  ، تقویت شبکه و تامین برق متقاضیان شهری و روستایی می باشد .

شهابی یادآور شد : این پروژه ها در بابل 54 پروژه ،ساری 7 پروژه ، نکا 21 پروژه ، سوادکوه شمالی 6 پروژه ، آمل 14 پروژه ، جویبار 10 پروژه ، سیمرغ 10 پروژه ، گلوگاه 3 پروژه قائمشهر 4 پروژه  و توزیع برق 11 پروژه مورد بهره برداری قرار می گیرد .

مدیر عامل شرکت توزیع برق مازندران پرداخت بموقع و غیرحضوری صورتحسابهای برق مصرفی را مورد تاکید قرار داد و گفت: بر اساس قانون هدفمندی یارانه ها ، درامد حاصل از فروش انرژی برق به عنوان یکی از حامل های مهم انرژی از منابع تامین پرداخت یارانه ها محسوب می گردد و شرکتهای توزیع برق به نمایندگی وزارت نیرو در وهله اول موظف به وصول بهای برق  و انتقال وجوه حاصل از ان به خزانه می باشند .

وی افزود : علاوه بر این شرکتهای توزیع  از همین محل می بایست هزینه های اصلاح و بهینه سازی شبکه ها ، پرداخت دیون پیمانکاران ، حقوق و دستمزد پرسنل ، بیمه و مالیات و ... را تامین نمایند . بنابراین هدف این شرکت از پیگیری وصول مطالبات بدوا" فراهم کردن نقدینگی دولت برای پرداخت  یارانه ها  و سپس تامین هزینه های مرتبط با خدمت رسانی به مشترکین  برق می باشد و اگر شرایط لازم برای این اهداف مخصوصا" تامین  یارانه فراهم نگردد قطعا" دولت در قبال تعهدات خود دچار چالش می شود .

شهابی بیان داشت: در حال حاضر هم به اذعان مقامات عالی کشور بزرگترین دغدغه دولت در موعد مقرر یارانه ها است .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه